دانلود و خرید کتاب فرزند آذربایجان موسسه تاریخ و فرهنگ دیار کهن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فرزند آذربایجان

کتاب فرزند آذربایجان نوشتهٔ موسسه تاریخ و فرهنگ دیار کهن و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران و مرکز اسناد انقلاب اسلامی است. موسسه تاریخ و فرهنگ دیار کهن این ارج‌نامهٔ مقام علمی، فرهنگی و اخلاقی استاد «رحیم نیکبخت» را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فرزند آذربایجان

گفته شده است که آذربایجان همواره به‌دلیل موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای، دارای بطن تاریخی غنی و پرتلاطمی بوده و هست. فرزندان و تاریخ‌نگاران راستینِ آذربایجان، در فرایند مبارزات خود همواره پرتوافکن بوده و خاطرات ارزشمندی برای نسل کنونی و آیندگان به میراث گذاشته‌اند. یکی از فرزندان آذربایجان استاد مرحوم «رحیم نیکبخت» بوده است که سال‌ها در عناوین مختلفی چون پژوهشگر تاریخ و ادبیات مرثیه، پژوهشگر تاریخ و ادبیات‌ آذربایجان، کارشناس مسائل اقوام ایرانی (آذری)، کارشناس و مدرس تاریخ انقلاب اسلامی ایران و مرثیه‌پژوه حسینیْ به خدمت خالصانه پرداخت. کتاب فرزند آذربایجان پس از وفات او و با انتشار فراخوان‌هایی برای ارسال مقالات، به‌مدد و همت مؤسسهٔ فرهنگی - تاریخی دیار کهن، خانواده، دوستان و همکاران این استاد فقید تهیه شده است.

«رحیم نیکبخت» پژوهشگر در حوزهٔ تاریخ و فرهنگ ایرانِ معاصر بود که به‌خاطر ابتلا به ویروس کووید - ۱۹ درگذشت. او اهل خطهٔ آذربایجان بود.

خواندن کتاب فرزند آذربایجان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی که فردی اثرگذار را معرفی می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۹ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان