دانلود و خرید کتاب زیست قوم شناسی ا . ن. آندرسن ترجمه منیژه مقصودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زیست قوم شناسی

کتاب الکترونیکی «زیست‌قوم شناسی» نوشتهٔ ا . ن. آندرسن و دبورا م. پیرسال و یوجین س. هان و نانسی ج. ترنر با ترجمهٔ منیژه مقصودی و هما حاجی علی محمدی و امیر غریب عشقی و بابک غلامین در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است.

درباره کتاب زیست قوم شناسی

اثر حاضر ترجمه‌ای از نسخۀ انگلیسی کتابی با عنوان Ethnobiology (زیست‌قوم‌شناسی) است که در سال ۲۰۱۱ در نیوجرسی و هم‌زمان در کانـادا بـه چـاپ رسـیده اسـت. این کتاب ۲۲ فصل دارد و هر یک از فصول آن به یکی از مباحث عمدهٔ زیست‌قوم‌شناسی اختصاص دارد. این کتاب توسط گروهی از صاحب‌نظران با تخصص‌های خاص ترجمه شده است. زیسـت‌قـوم‌شناسـی از ترکیـب دو واژهٔ «زیسـت» و «قـوم» شـکل گرفتـه و بـه مطالعـه و بررسـی زیست‌قوم‌شناسی در میان اقوام گوناگون می‌پردازد. زیست‌قوم‌شناسی از یک طرف به اطلاعات گیاهان و از طرف دیگر به اطلاعات جانوران اشاره دارد. بر طبق سنت علم انسان‌شناسی که بـه مطالعـۀ فرهنگـی اقوام می‌پردازد، این علوم به‌تدریج به سمت مطالعه و بررسی پدیده‌هایی می‌روند که با زندگی انسان‌هـا در ارتباط‌اند.

کتاب زیست‌قوم‌شناسی به‌عنوان اثری مرجع با کاربردهایی در رشته‌هـای مختلـف از جملـه انسـان‌شناسـی، مطالعـات فرهنگی، محیط زیسـت، گیـاه‌شناسـی، داروشناسـی، پزشـکی مردمـی، طـب سـنتی، باسـتان‌شناسـی و جانورشناسی می‌تواند مفید باشد.

کتاب زیست قوم شناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به شناخت زیست‌بوم‌ها و اقوام مختلف انسان‌ها و ارتباط انسان با طبیعت پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۰۲ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۰۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان