دانلود و خرید کتاب رقص ساعت آن تیلور ترجمه کیمیا فضایی قره بلاغ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رقص ساعت اثر آن تیلور

کتاب رقص ساعت

معرفی کتاب رقص ساعت

کتاب رقص ساعت نوشتهٔ آن تیلور و ترجمهٔ کیمیا فضایی قره بلاغ است. انتشارات علمی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان ما را با زندگی یک زن همراه می‌کند.

درباره کتاب رقص ساعت

کتاب رقص ساعت نوشتهٔ نویسنده‌ای است که چند بار نامزد دریافت جایزهٔ پولیتزر شده است. او جوایز گوناگونی دریافت کرده و کارنامهٔ درخشانی دارد. رمان حاضر قصهٔ زندگی زنی است به نام «ویلا دریک» که از کودکی تا کهنسالی‌اش روایت می‌شود. در این رمان با اتفاقات مختلفی که برای این زن می‌افتد و فرازونشیب‌های زندگی او روبه‌رو می‌شویم. حالات روحی این شخصیت انگار که در این رمان روان‌کاوی شده است. آن تیلور جزئیات ریز و دقیقی را بیان کرده است که گاه ممکن است موجب شگفتی مخاطب هم بشود. دیالوگ‌های این رمان پشت سر هم هستند و این روند رمان را جذاب‌تر کرده و به آن سرعت بخشیده است. 

خواندن کتاب رقص ساعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر امریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رقص ساعت

«قبل از اینکه درِ اولین خانه را بزنند، پشت یک بوته شمشاد ایستادند تا خودشان را حاضر کنند. آنها در خانه سونیا دست و صورتشان را شسته بودند. سونیا موهایش را شانه زده بود، موهایی سیاه، لخت و شلاقی که شانه به راحتی می‌توانست از بینشان بگذرد. موهای فر و بلوند ویلا به جای شانه به برس نیاز داشت، اما سونیا برس نداشت، به همین خاطر ویلا فرِ موهایش را به بهترین شکلی که می‌توانست با دست‌هایش مرتب کرده بود. ویلا و سونیا هر دو ژاکت‌های پشمیِ تقریباً یک مدل با کلاه‌هایی از خز مصنوعی و شلوار لی‌هایی با پاچه‌های تا زده پوشیده بودند تا آستر چهارخانه شلوارشان مشخص شود. سونیا کتانی پوشیده بود، اما ویلا هنوز کفش‌های مدرس‌هاش را – مدل آکسفوردبا بندهای قهوه‌ای – به پا داشت، چون نمی‌خواست سر راه به خانه برود و نق زدن‌های خواهر کوچکترش را بشنود که قطعاً التماس می‌کرد همراهشان بیاید.»

نظرات کاربران

farez
۱۴۰۲/۰۲/۱۵

رقص ساعت نوشته ی آن تیلور که در ایران اون رو بیشتر بخاطر همسر ایرانیش، تقی مدرسی میشناسند...اما در واقع شاید قدرت نویسندگیش و علاقه اش به توصیفات جدید و عمیقی که از حالات افراد داره، تونسته باشه براش جایزه

- بیشتر
sara
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

😐😐😐😐

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان