دانلود و خرید کتاب طراحی برای شش سیگما ترجمه رسول نورالسناء
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی برای شش سیگما اثر رسول نورالسناء

کتاب طراحی برای شش سیگما

معرفی کتاب طراحی برای شش سیگما

کتاب طراحی برای شش سیگما ترجمهٔ رسول نورالسناء و عباس سقایی و امیرحسین امیری است و انتشارات دانشگاه شاهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب طراحی برای شش سیگما

شش سیگما یک روش سیستماتیک و قدرتمند است که از روش‌ها و ابزارهای مختلف برای بهبود کیفیت فرایندها، محصولات و خدمات استفاده می‌کند. در دنیای رقابتی امروز شش سیگما می‌تواند برگ برنده شرکت‌ها برای بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌ها باشد. طراحی برای شش سیگما به عنوان یکی از رویکردهای اصلی شش سیگما، روشی مناسب برای طراحی یا طراحی مجدد فرایندها، محصولات و خدمات است. یکی از اصلی‌ترین روش‌های مورد استفاده در طراحی برای شش سیگما روش DMADV (شامل مراحل تعریف، اندازه‌گیری، تحلیل، طراحی و صحه‌گذاری) است که یک روش پنج مرحله‌ای برای طراحی جدید فرایندها، محصولات یا خدمات و یا طراحی مجدد چیزی است که در حال حاضر وجود دارد. روش DMADV طراحی همه اجزایی را که برای رضایت مشتری نیاز است، با تمرکز واضح و سیستماتیک روی نیازهای مشتری پشتیبانی ‌می‌‌کند. DMADV باعث ‌می‌شود که یک سازمان مجدداً روی نیازمندی‌های مشتری تمرکز کند. همچنین این روش منجر به دقت بیشتر و پراکندگی کمتر حول هدف به نحوی خواهد شد که نتایج خیره‌کننده و سطوح سیگمای بالا از ابتدای کار حاصل ‌‌شود. DMADV در ابتدا به تلاش و زمان زیادی‌ نیاز دارد، اما در بلندمدت، از نظر هزینه‌‌ای بازده بیشتری دارد، زیرا بعد از اینکه یک فرایند، محصول یا خدمت جدید معرفی ‌شد دیگر متحمل هزینه برای اصلاح مشکلات نمی‌‌شود. روش DMADV احتیاج به طراحی مجدد و تعمیرات حین اجرا را با ایجاد فرایندها، محصولات و خدماتی که از ابتدا با احتمال بیشتر الزامات تجاری و نیازمندی‌های مشتری را برآورده‌ می‌‌کنند، حداقل ‌می‌کند. پروژه‌‌هایی که از روش DMADV استفاده‌ می‌‌کنند از منابع کمتر بهره جسته و همه آن منابع را در ابتدا استفاده ‌می‌‌کنند. این باعث ‌می‌‌شود که بسیاری از سازمان‌ها، زیر بار این روش نروند، زیرا با استفاده از این روش منابع کلیدی هنگامی‌ که هیچ بحرانی وجود ندارد مصرف ‌می‌‌شوند و سازمان‌ها اغلب دوست دارند که مراحل اولیه پروژه‌‌ها را با هزینه‌‌های کمتر پشت سر گذارند. 

خواندن کتاب طراحی برای شش سیگما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

امید است این کتاب بتواند در بهبود کیفیت فرایندها، محصولات و خدمات کشور مفید واقع شده و محققان علاقه‌مند به حوزه‌های مدیریت کیفیت و شش سیگما نیز از آن بهره جویند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان