دانلود و خرید کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی مایکل هاروات ترجمه بهروز عبدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی اثر مایکل هاروات

کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی

معرفی کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی

کتاب سنجش فعالیت بدنی، تطبیقی و رشدی نوشتۀ مایکل هاروات و مارتین ای. بلاک و لوک ای. کلی و ترجمۀ بهروز عبدلی و پروانه شمسی پور دهکردی و امیر شمس است. این کتاب را انتشارات حتمی منتشر کرده است.

درباره کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی

در کتاب سنجش فعالیت بدنی، تطبیقی و رشدی، مفاهیم و روش‌ها توضیح داده می‌شوند و مشکلات ارزیابی از طریق مطالعات موردی که تأکید بر تفکر انتقادی دارند، ارائه می‌شوند و موقعیت‌های زندگی واقعی‌ای که معلمان با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند، نشان داده می‌شود. آخرین اطلاعات آزمون‌ها شامل ارزیابی‌های معتبر و دستورالعمل‌های آن‌ها، ایجاد و روایابی آیتم‌های ارزیابی به‌کاربرده‌شده در برنامهٔ آموزشی یادگیری و رفتار اجتماعی زمان تکلیف، توجه، تعاملات اجتماعی اهداف رفتاری و اصول ارزیابی عملکرد در طول زمان و عملکرد مرتبط با اهداف برنامه است. معلمی که بر مفاهیم ارائه‌شده در این کتاب تسلط دارد، برخلاف فردی که آیتم‌های آزمون را پس از مرور سادهٔ دستورالعمل‌های اجرایی آزمون انجام می‌دهد، به‌عنوان متخصص تشخیص بیماری که روش انتخاب دقیق آزمون و تفسیر منطقی آن را می‌داند، اطلاعات کسب خواهد کرد.

در این کتاب تعامل اطلاعات انجام می‌شود و دانش‌آموزان به سؤال‌هایی ویژه پاسخ می‌دهند. هدف مداوم ما به‌دست‌آوردن روشی برای توضیح مسائل مرتبط با ارزیابی است که ارزیابی‌های حرکتی و جسمانی افراد معلول را احاطه کرده است. توسعهٔ این کتاب، تلاش مداومی برای فراهم‌کردن رساله‌ای معتبر بر اساس ارزیابی در تربیت‌بدنی تطبیقی فراهم می‌کند.

خواندن کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان لیسانس و برنامه‌های مقطع فوق‌لیسانس در رشتهٔ تربیت‌بدنی تطبیقی و نیز تمامی دانشجویان تربیت‌بدنی که به ارزیابی علاقه دارند، در نظر گرفته شده است.

بخشی از کتاب سنجش فعالیت بدنی تطبیقی و رشدی

«اگر کودکی برای استفاده از خدمات آموزشی ویژه واجد شرایط نباشد، پس برای خدمات تربیت‌بدنی تطبیقی (APE) نیز واجد شرایط نیست. اصولاً قبل از این که برای کودک خدمات تربیت‌بدنی تطبیقی در نظر گرفته شود ابتدا باید شرایط معلولیت را داشته باشد. زمانی که یک دانش‌آموز به‌عنوان کودکی معلول تحت شرایط قانون آموزش برای افراد معلول قرار گیرد به تعیین نیازهای آموزشی برای تربیت‌بدنی تطبیقی نیز نیاز دارد. کودکی که برای خدمات آموزشی ویژه واجد شرایط بوده است به‌طور خودکار شرایط استفاده از خدمات تربیت‌بدنی تطبیقی را ندارد. این مسئله باید از طریق آزمون این که آیا معلولیت کودک به‌طور قابل‌توجهی توانایی او را برای موفقیت در تربیت‌بدنی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، یا خیر مشخص شود. در مطالعه موردی، اخیراً شخصی به‌عنوان کودکی معلول تحت قانون آموزش معلولین با تشخیص آسیب ضربه مغزی شناخته شده است. شرایط او باید به‌طور قابل‌توجهی بر عملکرد آموزشی‌اش تأثیر گذاشته باشد؛ حالا سؤال این است که آیا شرایط به‌طور قابل‌توجهی توانایی او را برای موفقیت در تربیت‌بدنی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؟ به‌منظور تعیین این مشخصه، معلم تربیت‌بدنی باید کارکرد جسمانی و حرکتی را سنجش کند. آزمون ممکن است شامل توانایی‌های حرکتی، آمادگی جسمانی، مهارت‌های ورزشی و مهارت‌های رفتاری و اجتماعی مرتبط با میزان موفقیت در تربیت‌بدنی باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۱۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۵۰۰
تومان