دانلود و خرید کتاب کلید prezi حسین کیالها
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید prezi اثر حسین کیالها

کتاب کلید prezi

معرفی کتاب کلید prezi

کتاب کلید prezi نوشتهٔ حسین کیالها است. این اثر یکی از کتاب‌های «مجموعهٔ کاربردی کلید» است که در انتشارات کلید آموزش منتشر می‌شود. مجموعه کتاب‌های کلید با نگرش به سیستم نوین آموزش در دنیا، مباحث مختلف آموزش کامپیوتر را به صورت کاملاً کاربردی و قدم‌به‌قدم، آموزش می‌دهند و خواننده را مستقیماً با پروژه‌های عملی درگیر می‌کنند.

دربارهٔ کتاب کلید prezi

 استفاده از تکنولوژی در جلسات سخنرانی و درس، این روزها تحولات گسترده‌ای داشته است که یکی از آنها رواج استفاده از نرم‌افزارهایی مانند پاورپوینت، کی‌نوت و پرزی است. وابستگی به این ابزارها تا جایی پیش رفته است که عده‌ای بدون کمک آنها نمی‌توانند از عهدهٔ ارائه‌های خود برآیند. استفادهٔ درست از این ابزارها در انتقال مفاهیم و مطالب و صرفه‌جویی در وقت نقش مهمی دارند اما اگر از آنها درست استفاده نشود، باعث سردرگمی بیشتر مخاطبان خواهند شد.

پرزی یک شرکت نرم‌افزاری در بوداپست است که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد. تا امروز حدود ۱۰۰ میلیون کاربر از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اند و بیش از ۳/۵ میلیارد بار مشاهده شده است. اولین‌ برنامهٔ پرزی برای آی‌پد در سال ۲۰۱۱ و برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد. 

پرزی  نرم‌افزاری مفید و کاربردی برای ارائه است که جایگزین سیستم اسلاید سنتی شده است. بوم شگفت‌انگیز پرزی این امکان را به کاربر می‌دهد تا جلوه‌های ویژهٔ بصری ایجاد کند و ارائه‌های غیرخطی خود را راحت نمایش دهد.  این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا سخنرانی‌های چشمگیری داشته باشید و دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. امکاناتی مانند حرکت در بوم، چرخش و بزرگنمایی موضوعات و... ارائه را از حالت یکنواخت خارج و آن را جذابتر می‌کند.

پرزی به شما کمک می‌کند که افکار خودتان را متمرکزتر کنید و آنها را واضحتر بیان کنید و در نتیجه مخاطبان خود را راضی‌تر از همیشه نگه دارید.

کتاب کلید prezi مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های کامل و آسان برای یادگرفتن این نرم‌افزار است. در این کتاب یاد می‌گیرید چگونه یک حساب کاربری ایجاد کنید و نسخهٔ دسکتاپ را نصب و فعال کنید. سپس یک پروژه مطرح می‌شود و امکانات و توانایی‌های پرزی آموزش داده می‌شود. در این کتاب فارسی تایپ کردن در پرزی و تبدیل کردنش به فیلم را نیز یاد می‌گیرید.

کتاب کلید prezi را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران، معلمان، تحلیلگران، دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید دانشگاه پیشنهاد می‌کنیم.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان