دانلود و خرید کتاب به سوی دانشگاه بافضیلت جان نیکسون ترجمه بختیار شعبانی ورکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به سوی دانشگاه بافضیلت اثر جان نیکسون

کتاب به سوی دانشگاه بافضیلت

معرفی کتاب به سوی دانشگاه بافضیلت

کتاب به سوی دانشگاه با فضیلت نوشتهٔ جان نیکسون و ترجمهٔ بختیار شعبانی ورکی و همکاران او است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ مبانی اخلاقی فعالیت دانشگاهی است.

درباره کتاب به سوی دانشگاه با فضیلت

کتاب به سوی دانشگاه با فضیلت ۹ فصل دارد. این کتاب کوششی است برای تأکید بر دیدگاه‌هایی دربارهٔ اهمیت اخلاق در آموزش عالی. این کتابنقش اخلاق در آموزش عـالی را باتوجه‌به گسترهٔ فعالیت‌های دانشگاهی و نیز نقش کلیدی آن در جامعۀ معاصر، در ۲ سطح نظریه و عمل بررسی کرده است و بر ضرورت تبلور ارزش‌های اخلاقی در همۀ فعالیت‌های دانشگاهی تأکید می‌کند. 

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب به سوی دانشگاه با فضیلت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ اخلاق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان