دانلود و خرید کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری پیر کارلو پالرمو ترجمه لطفعلی کوزه گر کالجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری اثر پیر کارلو پالرمو

کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری

معرفی کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری

کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری نوشتهٔ پیر کارلو پالرمو و داویده پونتزینی و ترجمهٔ لطفعلی کوزه گر کالجی و بتول حسین تلی است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی رویکردی انتقادی است.

درباره کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری

کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری که در سال ۱۳۹۶ و در ۲۵ فصل و ۵ بخش نوشته شده، بااستفاده‌از نظریه‌های برنامه‌ریزی فضایی و توسعۀ شهری نوشته شده و رویکرد انتقادی خود را نسبت به برنامه‌ها و توسعۀ شهری حفظ کرده است. این کتاب را می‌توان گلچینی از نوشته‌های کلاسیک دانست که بر رشتۀ برنامه‌ریزی شهری تأثیر شگرفی داشـته است.

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب برنامه ریزی فضایی و توسعه شهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ برنامه‌ریزی شهری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان