دانلود و خرید کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار دارما پراکاش آگراوال ترجمه سیدعلی قرشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار اثر دارما پراکاش آگراوال

کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار

معرفی کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار

کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار نوشتهٔ دارما پراکاش آگراوال و کینگ آن زنگ و ترجمهٔ سیدعلی قرشی و محمود مجرد کیاسرایی است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار

کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار که در ۱۱ فصل نوشته شده، ابتدا دربارهٔ سامانه‌های مخابراتی بی‌سیم و سیار سخن گفته و در ادامه به بخش‌هایی از نظریۀ احتمالات و همچنین نظریۀ صف، مبانی انواع روش‌های کدگذاری کانال و سازوکارهای کنترل خطا، روش‌های مختلف دسترسی چندگانه، مؤلفه‌ها و زیرساخت اصلی سامانه‌های مخابراتی بی‌سیم، مهم‌ترین سامانه‌های مخابراتی بی‌سیم از نسل اول گرفته تا نسل چهارم و... پرداخته است.

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب آشنایی با سامانه های مخابراتی بی سیم و سیار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران و پژوهشگران عرصۀ فناوری ارتباطات و اطلاعات ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان