دانلود و خرید کتاب کلید تایپ ده انگشتی حمید خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید تایپ ده انگشتی اثر حمید خسروی

کتاب کلید تایپ ده انگشتی

معرفی کتاب کلید تایپ ده انگشتی

کتاب کلید تایپ ده انگشتی نوشتهٔ حمید خسروی است. این اثر یکی از کتاب‌های «مجموعهٔ کاربردی کلید» است که در انتشارات کلید آموزش منتشر می‌شود. مجموعه کتاب‌های کلید با نگرش به سیستم نوین آموزش در دنیا، مباحث مختلف آموزش کامپیوتر را به صورت کاملاً کاربردی و قدم‌به‌قدم، آموزش می‌دهند و خواننده را مستقیماً با پروژه‌های عملی درگیر می‌کنند.

دربارهٔ کتاب کلید تایپ ده انگشتی

 کامپیوتر در زندگی انسان امروزی نقش مهمی دارد و نیاز به استفاده از آن بیشتر احساس می‌شود. گاهی یک نرم‌افزار در زندگی کاربرد بیشتری پیدا می‌کند و محبوب‌تر می‌شود. نرم افزار Word از مجموعهٔ Office امکانات زیادی برای تایپ و ویرایش متن دارد و از نرم‌افزارهای پرکاربرد و محبوب محسوب می‌شود. برای این که بتوانید استفاده از این نرم‌افزار را لذت‌بخش‌تر کنید، لازم است تایپ‌کردن اصولی را یاد بگیرید.

در کتاب کلید تایپ ده انگشتی، اصول تایپ و مواردی که هنگام تایپ در برنامهٔ Word به آن برخورد می‌کنید، توضیح داده شده است؛ چون Office2003 بیشتر از نسخه‌های دیگر استفاده می‌شود، مطالبی که در مورد برنامهٔ Word است مربوط به Office2003 است. مطالب مربوط به نسخهٔ Office2007 که منوهای متفاوتی دارد در پایان کتاب گنجانده شده است.

در بخش‌های اول کتاب با مقدمات شروع تایپ آشنا خواهید شد. میز کار، تنظیمات کامپیوتر و مانیتور و نرم‌افزارهای لازم را خواهید شناخت و سپس با چند تمرین عملی و تایپ کلمات ساده پیش خواهید رفت. پس از هر درس هم چند تمرین در کتاب آمده تا دست شما با کلیدها بیشتر آشنا شود. در بخش پایانی نیز با روش نوشتن فرمول در نسخه‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۷ نرم افزار آشنا خواهید شد. پس از خواندن کتاب، آنچه شما را بیشتر مسلط می‌کند، تمرین و تکرار است.

کتاب کلید تایپ ده انگشتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانش‌آموزان، دانشجویان و افرادی که برای نیازهای روزمرهٔ خود می‌خواهند به تایپ سریع فارسی و لاتین مسلط شوند، پیشنهاد می‌کنیم.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان