دانلود و خرید کتاب استارتاپ های آمریکایی علی صبور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استارتاپ های آمریکایی اثر علی صبور

کتاب استارتاپ های آمریکایی

نویسنده:علی صبور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب استارتاپ های آمریکایی

کتاب استارتاپ های آمریکایی نوشتهٔ علی صبور است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استارتاپ های آمریکایی

استارتاپ‌ها آیندهٔ کسب‌وکارها هستند. یک استارتاپ، شرکتی کوچک است که ایده‌های بزرگ، نوآورانه و کاربردی را اجرا می‌کند. رشد سریع در این نوع کسب‌وکارها موجب می‌شود تا نسبت به شرکت‌های بزرگ در بسیاری از موارد موفق‌تر عمل کنند. کشورهای جهان به نقش مهم استارتاپ‌ها در ارائهٔ محصولات و خدمات مورد نیاز جامعه پی برده‌اند. فعالیت چنین کسب‌وکارهایی باعث رشد سریع اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در جامعه می‌شود.

دولت آمریکا در سال‌های گذشته به اهمیت کسب‌وکارهای کوچک پی برده است. به همین دلیل از استارتاپ‌های آمریکایی که نقش مهمی در کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری در آمریکا دارند حمایت کرده است. این حمایت‌ها، موجب شده است تا شاهد رشد استارتاپ‌ها در آمریکا باشیم. از آنجایی که استارتاپ‌های آمریکایی توانسته‌اند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند، شناخت نقاط قوت و ضعف آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به کشورهای دیگری داشته باشد که در این زمینه در آغاز راه هستند.

در کتاب استارتاپ های آمریکایی در فصول مختلف به بررسی استارتاپ‌های آمریکایی از زوایای مختلف پرداخته شده است.

در فصل اول به این موضوع پرداخته شده که دلایل ضعف یا قوت استارتاپ‌های آمریکایی چیست و چه ویژگی‌هایی باعث شده است تا آن‌ها نسبت به رقبای اروپایی یا چینی خود در سطح بالاتری قرار بگیرند.

در فصل دوم به اهمیت هوش‌مصنوعی (AI) در استارتاپ‌های آمریکایی پرداخته شده است. همچنین این مسئله بررسی شده که هوش مصنوعی چه تاثیری بر بهره‌وری خواهد داشت.

در فصل سوم به تأثیر متاورس بر روی کسب‌وکارهایی آمریکایی پرداخته و نقش ارزهای دیجیتال را در رشد استارتاپ‌ها بررسی کرده است.

در نهایت در فصل چهارم به کاربردهای فناوری بلاکچین در استارتاپ‌های آمریکایی پرداخته شده و نقش این تکنولوژی بر آیندهٔ کسب‌وکارهای نوآور را بررسی می‌کند.

خواندن کتاب استارتاپ های آمریکایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استارتاپ های آمریکایی

«مهم‌ترین سوالی که در ذهن خوانندگان ایجاد می‌شود، این است که چرا باید به سراغ راه‌اندازی یک استارتاپ برویم و اصلاً چرا تا این میزان استارتاپ‌ها اهمیت پیدا کرده‌اند؟

در پاسخ باید بگوییم که استارتاپ‌ها مهم هستند، زیرا قالب‌ها را می‌شکنند و به تفکر خارج از چارچوب کمک می‌کنند. چنین کسب و کارهایی به افراد کمک می‌کنند تا آینده را متفاوت بسازند. بسیاری از نوآوری‌ها و خدمات تازه با کمک هم این استارتاپ‌ها ایجاد شده است.

بعد از دوران رنسانس و شروع انقلاب صنعتی، کشورهایی که دارای کارخانجات و صنایع استراتژیکی بودند به عنوان یک قدرت اقتصادی محسوب می‌شدند. این کارخانه‌ها به تولید انبوه و ارزان قیمت مشهور بودند؛ اما با تغییر فناوری، شاهد تحول در جوامع و بالطبع صنعت و اقتصاد بوده‌ایم.

در حال حاضر، افراد یک جامعه نیازهای متفاوتی نسبت به قرن گذشته دارند و برای تأمین خواسته‌های خود به دنبال محصولاتی سفارشی هستند. صنایع پیش‌رو به خوبی متوجه شده‌اند که به جای تمرکز بر محصول یا خدمت باید بر روی انسان‌ها و نیازهای آنها تمرکز کنند.

استارتاپ‌ها با همین رویکرد پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. آن‌ها نوآوری و خدمات تازه‌ای را ارائه می‌دهند که با نیازهای جامعه هدف، مطابقت بیشتری دارد. استارتاپ‌ها راهی برای پویایی در تجارت جهانی هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان