دانلود و خرید کتاب رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم) حمید وحیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم) اثر حمید وحیدی

کتاب رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم)

معرفی کتاب رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم)

کتاب «رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم)» نوشتۀ حمید وحیدی است و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت آن را منتشر کرده است. کتاب رواق آینه‌ها در قالب داستان‌های کوتاه به موضوع ارتباط با مردم در سیرۀ معصومین (ع) می‌پردازد.

درباره کتاب رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم)

سبک زندگی، شیوه‌های رفتار، عادت‌ها،‌ حالت‌ها و ارزش‌های مردم در اجتماع است و اگر این سبک و روش زندگی براساس تعالیم اسلامی باشد یقیناً کلید رسیدن به سعادت است. برای فهمیدن سبک زندگی اسلامی و تحقق آن چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی باید یک معیار سنجشی وجود داشته باشد. بهترین منبع برای تهیه و ارائۀ الگو تنها از طریق توجه به سیرۀ معصومین علیهم‌السلام ممکن می‌شود. حمید وحیدی در مجموعه کتاب‌های رواق آینه‌ها بخش‌های کوچکی از سیرۀ اهل‌بیت علیهم‌السلام را به تصویر کشیده است تا افراد بتوانند از نور الهی که در گفتار و رفتار معصومین علیهم‌السلام جلوه‌گر شده بهره ببرند و تعالیم آن‌ها را توشۀ راه زندگی دنیایی خود قرار دهند. این مجموعه سبک زندگی اسلامی اهل بیت علیهم‌السلام را در قالب داستا‌ن‌های کوتاه روایت کرده است. 

یکی از مهم‌ترین موارد در طول زندگی انسان روابط بین‌فردی در جامعه است و بیشتر توانایی‌های انسان در اجتماع رشد می‌کند بنابراین فراگیری روش صحیح با مردم اهمیت زیادی دارد. حسن خلق و رفتار خوب با مردم یکی از ویژگی‌های بارز سیرۀ معصومین (ع) است که می‌تواند برای تمامی مردم الگو باشد. ارتباط با مردم سومین دفتر از این مجموعه است که چگونگی ارتباط با مردم را در ۴ فصل ارائه می‌دهد. فصل اول دربارۀ محبت و احترام به برادران است. فصل دوم مربوط به کمک به برادران و برآورده کردن نیازهای آنان است، ‌فصل سوم به بحث دربارۀ مهمان‌نوازی می‌پردازد و فصل چهارم عفو و بخشش نسبت دیگران را نشان می‌دهد.

 انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، کار خود را در سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است. این انتشارات باهدف گسترش علوم اسلامی و آشناکردن خوانندگان با مذاهب اسلامی و تبیین افکار اهل‌بیت (ع) و انتقال علوم تشیع در ایران و جهان به تألیف، ترجمه و تدوین آثار متعددی پرداخته است. بسیاری از این آثار مربوط به کتاب‌های ترجمه‌ای می‌شود. شورای مجمع جهانی اهل‌بیت از شخصیت‌های فرهیخته، مجتهد و صاحب‌نظران عالی‌رتبهٔ حوزوی و دانشگاهی تشکیل شده است تا از اعتبار و دقت منشورات مجمع اطمینان حاصل کنند و با بررسی و کارشناسی موضوعات مختلف، تصمیم‌گیری‌های لازم را به عمل می‌آورند و تا پایان کار بر صحت محتوا و استناد مطالب کتب به منابع اصیل اسلام نظارت می‌کنند.

خواندن کتاب رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی و داستان‌های زندگی معصومین (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رواق آینه ها (دفتر سوم؛ ارتباط با مردم)

«می‌خواهی برادرت را آن‌طور که باید و شاید اجترام کنی؟ مرد پاسخ داد: البته که می‌خواهم. حضرت رسول صلی‌الله‌علیه‌و‌آله فرمودند: از نشانه‌های احترام مرد نسبت به برادر مسلمانش این است که هدیه‌اش را بپذیرد و از آنچه دارد به او  هدیه بدهد و هیچ گاه از روی تعارف، خود را برای او به تکلف و مشقت نیندازد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳,۵۰۰
تومان