دانلود و خرید کتاب زندان ثمربخشی بشری صدقی شامیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندان ثمربخشی اثر بشری صدقی شامیر

کتاب زندان ثمربخشی

معرفی کتاب زندان ثمربخشی

کتاب زندان ثمربخشی نوشتهٔ بشری صدقی شامیر است. انتشارات اودیسه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب زندان ثمربخشی

کتاب زندان ثمربخشی در ۸ بخش نوشته شده است. عنوان برخی از این بخش‌ها عبارت است از «تعریف ذهنیت ثمربخش»، «مضرات ذهنیت ثمربخش»، «مثال‌های عینی ذهنیت ثمربخش» و «راه‌حل تنظیم اعتیاد به ثمربخشی». این کتاب شما را با معنی و مفهوم «ثمربخشی» آشنا می‌کند تا درکسب‌وکار خود موفق‌تر عمل کنید.

خواندن کتاب زندان ثمربخشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندان ثمربخشی

«بسیاری از دوستان و اطرافیانم در اوایل سنین جوانی هستند. گاهی با خود فکر میکردم شاید خوب شده که اغلب تازه جوانها علاقهٔ بیشتری به شبکه‌های اجتماعی دارند تا به کتاب‌های کارافرینی و کسب و کار مربوط به فرهنگ امریکا. یا بطور کل فرهنگ کاری دائما مشغول بودن. یا ذهنیت "کار یعنی احساس ارزش". اما متوجه شدم در اینستاگرام، اوضاع چندین برابر بدتر از فضای سنتی است و استرس تازه جوانان بسیار شدیدتر از آنچه قبلا بود شده است. اینفلوئنسر هایی که گاها به معمولی بودن توهین می‌کنند. آرام بودن و آرام حرکت کردن را مسخره می‌کنند. خندیدن، معاشرت، تلویزیون دیدن، استراحت کردن، درنگ کردن، آدمیزاد بودن و زندگی کردن را گناه می‌دانند. فقط هنگامی می‌توانی سرت را بالا بگیری که بتوانی در مثمر ثمر بودن با ربات‌های کارگر پیشرفته و هوش مصنوعی رقابت کنی. در غیر اینصورت باید شرمنده باشی و از جمع کناره بگیری. باید حق نفس کشیدن را بدهی به پورشه سوارها، پنت هاوس نشین‌ها و مدیران پر بازدهی که سالها خانه نرفتند و کار کردند و از این بابت به خود افتخار می‌کنند. چندی پیش با یکی از کارآفرینان برتر کشور در تلویزیون مصاحبه شد. مرد سالخورده‌ای که به موفقیت‌های مالی و کاری بسیاری رسیده بود. فضای مصاحبه به گونه‌ای بود که برای هر یک از اندرزها و خاطراتش باید ایستاده کف میزدی و الهام می‌گرفتی. در این بین، او خاطرهٔ غم انگیزی را با افتخار تعریف می‌کرد: " من کودکی فرزندانم را ندیدم. صبح و شب کار می‌کردم تا آینده آنها را بسازم. اکنون بعد از سی سال کار کردن، می‌خواهم در کنارشان باشم و از زندگی لذت ببرم". احتمالا نوع شخصیت این عزیز موفق باعث افتخار آفرینی برای کشور و درآمد زایی برای هزاران کارگر شد. باید دست او را بوسید. اما با زندگی ات چه کردی مرد؟ فرزندانت به چه قیمتی بدون حضور ولو کمرنگت بزرگ شدند؟ خودت به چه قیمتی شیرینی رشد آنها را از دست دادی؟ آیا اگر کمی کمتر کار میکردی، و کمی وقت بیشتری به خانواده ات اختصاص می‌دادی، تمام کسب و کارت شکست می‌خورد؟ آیا استراحت در سن ۸۰ سالگی برای تویی که به کار عادت کردی مناسب است؟ آیا لذت بردن تو در این سن، با لذت بردنت در جوانی برابر است؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
هدف این است: " من میخواهم احساس بی‌ارزشی کنی، تا بتوانم مربی زندگی ات شوم و سرمایه‌ای که در گذشته، با تلاش واقعی بدست آوردی را از تو بگیرم و تصوری از پروداکتیو بودن خیالی تقدیمت کنم. این مسیر، پایان ندارد. پس تو تا همیشه نیازمند من خواهی ماند".
alim
شگرد همین است. حرفهای زیبا زدن و آینده‌ای روشن ترسیم کردن. اما با ایجاد احساس ناکافی بودن. اگر آخرین مدل ماشین را نداری پس تا بحال تنبلی می‌کردی. اگر پس اندازت، سرمایه گذاری ات، شغلت، وضعیت محل سکونتت و بطور کل تمام زندگی ات، همانند فیلم‌های تجاری هالیوودی نیست، تنبل هستی. شکست خورده هستی. و ما می‌توانیم کاری کنیم که در آینده به همهٔ این اهداف غیر منطقی برسی. دیگر می‌دانم روزهایی که همسرم تنش فکری بالایی دارد، بی‌شک ساعاتی قبل، به سخنرانی‌های انگیزشی گوش فرا سپرده است.
alim

حجم

۱۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۱۱۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان