دانلود و خرید کتاب شهید محمدعلی عموییان امیرحسین حشمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شهید محمدعلی عموییان اثر امیرحسین حشمتی

کتاب شهید محمدعلی عموییان

معرفی کتاب شهید محمدعلی عموییان

کتاب شهید محمدعلی عموییان نوشتۀ امیرحسین حشمتی و ایلیا زینلی و امیرحسین شاه وردی است. این کتاب را انتشارات رزا در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است.

درباره کتاب شهید محمدعلی عموییان

کتاب شهید محمدعلی عموییان در وصف زندگی و شجاعت‌های شهید عموییان و از زبان انسان‌های مختلفی نوشته و جمع‌آوری شده است. در این کتاب ۴۱ نفر در وصف شهید عموییان صحبت کرده‌اند.
شهید عموییان در سال ۱۳۳۵، در قم به‌دنیا آمد. پدرش مشاور املاک بود. او از سوی سپاه پاسداران به جبهه رفت و در سال ۱۳۵۹، با سمت فرمانده در تپۀ چغالوند بر اثر انفجار مین توسط نیروهای عراقی شهید شد. 

خواندن کتاب شهید محمدعلی عموییان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به زندگی‌نامهٔ شهدا می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب شهید محمدعلی عموییان

«خانم س. رئوف

اندوه بزرگی است. زندگی شهید محمدعلی عموئیان جریانی از واقعیت و حقیقت بود و حق‌الناس را در ادای دین تأکید داشت و می‌دانست و باورداشت که خداوند همیشه شاهد و آگاه بر اعمال و نیت‌های افراد است و از حق دیگران نمی‌گذرد نگاه کیفی او تسلط بر ساختار زندگی خود و دیگران بود که در امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر می‌دانست که توجه داشتن به‌صورت تلفیقی از عمل و زبان باشد تا به بهترین وجه با همکاری اجرا شود. روحش شاد.

خانم ث. سلیمانی نژاد

پاک‌ترین مخلوقات خداوند همین لاله‌هایی هستند که به خون آغشتند مبادا بیگانگان به سرزمینشان دست‌درازی کنند یا شغالان بی صفت حتی به فکرشان خطور کند می‌توانند بیرق اسلام را از این خاک مقدس برچینند. البته باید ذکر که ما هم در برابر شهیدان وظیفه‌هایی داریم. همان‌طور که شهید می‌فرماید فرمان امام تحت هر شرایطی باید اجرا شود. همین‌طور باید توجه داشت که امربه‌معروف و نهی منکر از واجبات هر عصر علی‌الخصوص این دوران است.

خانم س. سادات حسینی

خوشا آن‌کس در شرق است و یا غرب/ ولی در دل خدایی بیکران دارد هر دم این نقش که بر حلق و بر گلویمان می‌گذرد، آوازی جز آواز یاد الهی نیست. خونی که از قلب به رگ‌ها تراوش می‌شود و باز به او برمی‌گردد فقط و فقط در این مسیر به جستجوی معبود خویش است و هر قطره اشک، به شوق رسیدن به معشوق ازلی‌اش سرازیر می‌شود. هر ذره و هر عنصر در این هستی به گرد الهی می‌گردد و به قول حضرت سعدی: " این نیست شرط آدمیت که مرغ تسبیح‌گوی و من خاموش“ بنام شهیدان راه حق که نه چون منی دل در گرو دنیا داشته و نه چون جاهلان مقابل حق ایستادگی کردند. با افتخار و همچنین اندوه به یاد شهید عموئیان» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۲,۰۰۰
۵۰%
تومان