دانلود و خرید کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی کمال فاتحی ترجمه نصیر شفیع پور مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی اثر کمال فاتحی

کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی

معرفی کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی

کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی نوشتهٔ کمال فاتحی و جونگهو چوی و  ترجمهٔ نصیر شفیع پور مقدم است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی

کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی بر اهمیت تفاوت‌های فرهنگی و سختی‌های کارکردن با افراد با پیشینه‌های مختلف فرهنگی تأکید دارد و برای خوانندگان این درک را ایجاد می‌کند که مدیریت بین‌المللی فقط ادارهٔ معاملات بین‌المللی کسب‌وکار نیست، بلکه کارکردن با مردمی است که ممکن است در ارزش‌ها و مفروضات اساسی با همسان نباشند.

هشت فصل این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول مقدمه است که فصل اول آن اهمیت کسب‌وکار بین‌المللی و مدیریت آن را تشریح می‌کند. پنج فصل بخش دوم جنبه‌های عملیاتی را ارائه می‌دهد؛ برنامه‌ریزی راهبردی بین‌المللی، اتحاد راهبردی بین‌المللی، سازمان و ساختار، عوامل نظارت و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی شرکت‌های بین‌المللی. موضوعات ارتباطات صنعتی در آخرین بخش هستند که شامل دو فصل می‌شود؛ یک فصل در ارتباط با مدیریت منابع انسانی و فصل دیگر درباره موضوعات روابط کار است. 

خواندن کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت کسب و کار بین المللی

«عوامل زیادی وجود دارد که تأثیر کسب‌وکارهای بین‌المللی و به تبع آن، نقش شرکت‌های چند ملیتی را در زندگی ما افزایش می دهد. افزایش حجم کسب‌وکارهای بین‌المللی اهمیت مدیریت بین‌المللی را بیشتر می‌کند. اقتصاد دنیا با سرعتی بیشتر از همیشه به سوی وضعیتی مرتبط و وابسته به هم پیش می‌رود که در آن هیچ کشوری از نیروهای بازار جهانی در امان نخواهد بود.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۰ صفحه

قیمت:
۱۳۶,۵۰۰
تومان