دانلود و خرید کتاب گزیده مقالات همایش غلام نبی فیضی چکاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزیده مقالات همایش اثر غلام نبی فیضی چکاب

کتاب گزیده مقالات همایش

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گزیده مقالات همایش

کتاب گزیده مقالات همایش نوشتهٔ غلام نبی فیضی چکاب است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ابعاد حقوقی و تجاری تحریم‌های امریکا علیه ایران را بررسی کرده است.

درباره کتاب گزیده مقالات همایش

کتاب گزیده مقالات همایش حاوی ۷ مقاله، بخشی تحت‌عنوان «سخن رئیس همایش» و نیز بیانیهٔ همایش است. همایش کاربردی «بررسـی ابعـاد حقـوقی و تجاری تحریم‌های امریکا علیه ایران» در دههٔ ۱۳۹۰ با حضور کثیری از صاحب‌نظران، دست‌اندرکاران و بازرگانان داخلی و خارجی و حضور سفرا و نمایندگان حدود ۳۰ سفارت‌خانه و نمایندگی کشورهای مختلف برگزار شد.

خواندن کتاب گزیده مقالات همایش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به جامعهٔ تجاری، اقتصادی و اجرایی ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گزیده مقالات همایش

«در این سمینار، در ابتدا پیش درآمدی برای ارائه خدمات حقوقی در بحث مربوط به تحریم‌هـای اقتصادی ارائه می‌کنیم. هدف ما از این نشست این بوده است که هر یک از بخش‌های کشور در حد خود باید تلاش‌هایی را برای کاهش اثرات تحریم‌های اقتصادی و تامین بیشتر رفاه آحاد جامعه به عمل بیاورد. مسلماً حقوقدان‌ها در این رابطه وظیفه خاصی دارند.

ما در این همایش سعی خواهیم کرد که به جای مباحث عمومی و کلان، یا مباحث سیاسی، بیشتر به مقررات بپردازیم و تحریم‌های امریکا را از این زاویه ببینیم که چه مقرراتی شامل حال آن می‌شود، و براساس آن مقررات چه آثاری ایجاد می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۱ صفحه

قیمت:
۸۱,۹۰۰
تومان