دانلود و خرید کتاب فقر برادر مرگ است رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فقر برادر مرگ است

کتاب فقر برادر مرگ است نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است. انتشارات طاهریان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ راهکارهایی برای دوری از فقر است.

درباره کتاب فقر برادر مرگ است

کتاب فقر برادر مرگ است یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «به‌سوی موفقیت» است. این کتاب در ۱۴ فصل به موضوع فقر پرداخته است. در این کتاب زوجِ کیوساکی در سلسله‌مطالبی راه‌کارهایی را برای دورکردن فقر از زندگی فقرا مطرح کرده‌اند. مترجم کتاب گفته است که ابتدا ممکن است اجرای این راهکارها برای بعضی‌ها دردآور و هضم آن‌ها سخت باشد، اما با تکرار و اجرای آن‌ها مطمئناً به موفقیت می‌رسیم.

خواندن کتاب فقر برادر مرگ است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کسب ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان‌رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخش‌هایی از کتاب فقر برادر مرگ است

«فصل ۱۳: عادات کارآفرینان موفق

نوشته لیزا لنون

ایجاد روتین‌های سالم

اغلب اوقات، وقتی کلمه "عادت" را می‌شنویم، آن را با چیز بدی مانند ناخن جویدن یا سیگار کشیدن مرتبط می‌کنیم؛ اما عادت‌ها می‌توانند خوب باشند. عادت‌های خوب راهی مطمئن برای ساختن روال‌های موفق برای خود هستند؛ و هر چه روتین‌های موفق‌تری داشته باشید، کیفیت زندگی شما بیشتر خواهد شد؛ بنابراین، با حفظ روحیه سال نو، می‌خواستم برخی از عادت‌هایی را که به ایجاد کارآفرینان موفق کمک می‌کند، با شما به اشتراک بگذارم.

موفقیت را تصور کنید

اگر در دوران کودکی ورزش می‌کردید، احتمالاً به شما گفته شده بود که «خودت را در حال ضربه زدن به توپ تصور کن» یا «تصور کن که برنده شده‌ای». آشنا به نظر می‌آید؟

دلیل اینکه همه ما در یک نقطه این یا آن را شنیده‌ایم این است که قدرت تصور قوی و مؤثر است. کارآفرینان موفق زمانی را صرف تجسم، خلق و کاوش در ذهن خود می‌کنند. این عمل باعث می‌شود که کارآفرینان نوآور شوند. استفاده از تخیل یک دارایی قدرتمند است که فقط شما به آن دسترسی دارید. هیچ محدودیتی برای خلاقیت یا توانایی شما برای کسب درآمد با چشم‌انداز قوی برای موفقیت وجود ندارد.

روز را زود شروع کنید

این بدان معنا نیست که شما باید ساعت ۳ صبح بیدار باشید و یک قهوه در دست داشته باشید و یک کت و شلوار شیک به تن کنید. اگر به طور معمول ساعت ۹ صبح از رختخواب بیدار می‌شوید و از رختخواب خارج می‌شوید، به جای آن سعی کنید ساعت ۸ صبح از خواب بیدار شوید. ثابت شده است که کارآفرینان موفق سحرخیز هستند.

روز خود را با تجسم موفقیت خود شروع کنید. شما می‌خواهید به چه چیزی برسید؟ آن را تجسم کنید. اهداف شما چه هستند؟ آنها را تجسم کنید.

حتی ممکن است روز خود را با ورزش شروع کنید تا خون خود را درست پمپاژ کرده و ذهن خود را بیدار کنید. شروع سریع، به روز شما امکان می‌دهد افکار خود را جمع و جور کنید، اولویت‌های خود را مشخص کنید و خود را به‌گونه‌ای سازمان‌دهی کنید که باعث موفقیت شما شود.

آن را ساده نگه دارید

ممکن است فکر کنید که کارآفرینان با زندگی بسیار پیچیده‌ای متولد می‌شوند که آنها را بسیار مؤثر می‌کند. در تمام واقعیت، سادگی کلید کارآفرینان موفق است. ایجاد روال‌های ساده به کارآفرینان کمک می‌کند تا از اشتباه بیش از حد خود جلوگیری کنند. اگر هر کارآفرینی سعی می‌کرد هر چالشی را بپذیرد و از توانایی‌های خود فراتر رود، بسیار تحت فشار قرار می‌گرفت و نمی‌توانست کاری را انجام دهد. کارآفرینان موفق می‌دانند که با ایجاد محدودیت، کارآمدتر و مؤثرتر می‌شوند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

حسن محمودی
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

با سلام، کتاب مفیدی هست و مطالب مفیدی داره و ممنون از مترجم محترم اما ترجمه کتاب در خیلی جاها مشکل داره و آدم احساس میکنه با گوگل ترانسلیت ترجمه شده و جمله بندی ناقص هست و مفهوم به درستی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان