دانلود و خرید کتاب تاسیسات الکتریکی (جلد دوم) امیر حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تاسیسات الکتریکی (جلد دوم)

کتاب تاسیسات الکتریکی (جلد دوم) نوشتهٔ امیر حسن زاده و محمود مومنی و ایمان سریری و امیر بنائیان در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است.

درباره کتاب تاسیسات الکتریکی (جلد دوم)

این کتاب یک مرجع کامل برای تکنسین‌ها و ناظرین برق است که اطلاعات موردنیاز آن‌ها را به‌خوبی در اختیارشان می‌گذارد و می‌تواند به‌عنوان کتابی همراه نزد آن‌ها حمل و نگه داشته شود. رویکرد کتاب تأسیسات الکتریکی (جلد دوم) آموزش عملی و کاربردی است و به فعالان این حوزه کمک می‌کند دانششان را به مهارت تبدیل کنند. از مهم‌ترین عناوینی که در این کتاب بررسی می‌شود می توان به این موارد اشاره کرد: نکات کاربردی و اجرایی تأسیسات الکتریکی، شناخت انواع سیستم‌های تأسیساتی و کاربرد آن‌ها، پارامترهای مهم ترانسفورماتور- دیزل ژنراتور - بانک خازنی - کد‌گذاری کابل‌ها، مشخصات کلیدهای اتوماتیک - منابع روشنایی و لامپ‌ها - باسداکت - سیستم توزیع برق، سینی کابل - لوله‌های برق - دتکتورها و سیستم‌های جریان ضعیف

درباره مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

کتاب تاسیسات الکتریکی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان و تکنسین‌های برق پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان