دانلود و خرید کتاب راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت داویده ماریتان ترجمه حمیدرضا یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت اثر داویده ماریتان

کتاب راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت

معرفی کتاب راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت

کتاب الکترونیکی «راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت» نوشتهٔ داویده ماریتان با ترجمهٔ حمیدرضا یزدانی و حامد محجوب و نیلوفر محجوب در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است.

درباره کتاب راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت

QFD که در ایران با عنوان گسترش عملکرد کیفیت شناخته می‌شود، روشی است که از طریق انعکاس دقیق نیازهای مشتریان در محصولات یا خدمات عرضه‌شده، برای هر سازمان یا کسب‌وکاری که دغدغهٔ تأمین رضایت مشتریان خود را دارد، تحقق اصل اساسی مشتری‌مداری را به ارمغان می‌آورد. درحقیقت QFD روشی است نظام‌مند، گام‌به‌گام، مشارکتی، انعطاف‌پذیر در سطح محاسبات و اندازهٔ تیم، برای عرضهٔ محصولات یا خدمات جدید مورد نیاز و یا ارتقای کیفیت محصولات یا خدمات کنونی.

پس از ذکر مباحث نظری در فصل اول کتاب راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت با معرفی چارچوبی منسجم و کاربردی و با استفاده از یک سناریوی واحد برای تشریح گام‌های روش QFD در فصول دوم و سوم، به این مهم دست یافته شده است. علاوه بر این، با تشریح محاسبات فازی در فصل چهارم، با آخرین دستاوردهای پژوهش‌های علمی همگام شده است. در انتها نیز با ذکر مطالعات موردی که با استفاده از این روش صورت گرفته است، مطالب را در ذهن خواننده تثبیت می‌کند. همچنین، خواننده در این کتاب در کنار تسلط بر روش QFD‌، با ابزارهای مکمل این روش، نظیر فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی، مصاحبه‌های گِمبا، روش توفان فکری کِیجِی، مدل کانو، تهیهٔ پرسش‌نامه، نمودار حالت، روش 5W1H و... نیز آشنا می‌شود.

کتاب راهنمای عملی گسترش عملکرد کیفیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان