دانلود و خرید کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست پرویز اولیاء
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست اثر پرویز اولیاء

کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست

معرفی کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست

کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست نوشتهٔ پرویز اولیاء، حمیدرضا احمدی آشتیانی، شبنم حیدرزاده خویی، حسین رستگار و امیرهوشنگ احسانی است. انتشارات دانشگاه شاهد این کتاب درسی و آموزشی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست

در کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست سعی بر آن است تا با پرداختن به سازوکارهای مولکولی بیماری‌زایی برخی از میکروارگانیسم‌های شایع در بیماری‌های پوستی به روش‌های درمان مؤثر آن‌ها پی ‌ببریم. در این راستا به واکنش‌های انگل - میزبان در مراحل مختلف کلونیزاسیون و عفونت‌زایی اشاره ‌شده‌ است. همچنین استراتژی‌های گریز میکروارگانیسم‌ها از ایمنی میزبان با به‌کارگیری عوامل ویرولانس و چگونگی دفاع ضدمیکروبی اعم از ایمنی ذاتی و اکتسابی علیه عفونت‌های پوستی مورد بررسی قرار گرفته‌ است؛ به‌طوری‌که در این کتاب، بیماری‌های پوستی باکتریایی و عوامل ایجادکنندهٔ آن‌ها مانند استافیلوکوکوس اورئوس، استرپتوکوکوس پایوژنز و پروپیونی باکتریوم آکنس و همچنین بیماری‌های پوستی قارچی و عوامل ایجادکنندهٔ آن‌ها، یعنی کاندید آلبیکنس و مالاسزیا فورفور تشریح ‌شده ‌است. امید است این کتاب برای تحقیقات و پژوهش‌های آینده در زمینهٔ درمان بیماری‌های پوستی مثمر ثمر واقع شود.

خواندن کتاب میکروب شناسی مولکولی بیماری های عفونی پوست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشته‌های پزشکی، بیماری‌های عفونی، میکروب‌شناسی، قارچ‌شناسی و سایر رشته‌های مرتبط پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان