دانلود و خرید کتاب هندبال تیمی (جلد دوم) علی محمد امیرتاش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هندبال تیمی (جلد دوم) اثر علی محمد امیرتاش

کتاب هندبال تیمی (جلد دوم)

انتشارات:انتشارات سمت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هندبال تیمی (جلد دوم)

کتاب الکترونیکی «هندبال تیمی (جلد دوم)» نوشتهٔ علی محمد امیرتاش در انتشارات سمت چاپ شده است.

درباره کتاب هندبال تیمی (جلد دوم)

این کتاب که در‌بردارندهٔ مباحث آموزشی، تمرینی و مسابقه‌ای ورزش هندبال است، برای استفادهٔ دانشجویان رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی دورهٔ کارشناسی در درس «آموزش هندبال» و مسابقات فوق‌برنامه تدوین شده است. امید است علاوه‌بر جامعهٔ دانشگاهی، دست‌اندرکاران ورزش هندبال نیز از آن بهره‌مند شوند.

در کتاب هندبال تیمی، آموزش، تمرین و مسابقه همراه با راهنمای تمرین به چاپ رسیده است و مطالب عمومی، گاه به‌صورت نظری و گاه به‌صورت تمرین‌های عملی دربارهٔ آموزش و تمرین هندبال آورده شده است. در پایان این کتاب نیز چهار درس نمونه، ضمیمه شده است که هدف از آن نه فقط کنترل اجرایی بخش‌هایی از مطالب، بلکه کامل‌کردن مبحث‌های مطرح شده است. راهنمای حاضر و جلد اول این کتاب را می‌توان مجموعه‌ای دانست که یکدیگر را تکمیل می‌کنند؛ درس‌ها و تمرین های نمونه‌ای که در راهنمای حاضر گنجانده شده است، از تجارب آموزشی و تمرینی نویسنده به‌ویژه در کار با دانشجویان و بازتاب آنان دربارهٔ کیفیت، شدت و مدت تمرین‌ها انتخاب شده و شکل گرفته است.

درباره نشر سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

کتاب هندبال تیمی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و سایر علاقه‌مندان به هندبال پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۷۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۷۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه