دانلود و خرید کتاب آوای وحش جک لندن ترجمه محمد قصاع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آوای وحش

کتاب آوای وحش رمانی نوشتهٔ جک لندن است که الیور هو آن را بازنویسی کرده است. این کتاب با ترجمهٔ محمد قصاع در نشر شهر قلم منتشر شده است. این کتاب بازنویسی‌ای از رمان مشهور آوای وحش برای کودکان است.

درباره کتاب آوای وحش

جک لندن در کتاب آوای وحش بسیاری از چیزهایی را که در قطب شمال دیده و تجربه کرده بود، مکتوب کرده است. او در این رمان هم مانند رمان «سپیددندان» با زبانی ساده و جذاب جهان را از نگاه یک سگ روایت می‌کند. 

این کتاب داستان زندگی سگی از نژاد شپرد به نام «باک» است. جویندگان طلا او را می‌دزدند تا از او به‌عنوان سگ سورتمه استفاده کنند. باک با زندگی در حیات‌وحش آشنا می‌شود و همین موضوع همه چیز را تغییر می‌دهد. او در این سفر به ذات واقعی خودش برمی‌گردد. تبدیل به گرگ درنده‌ای می‌شود که باید در جنگل وحشی زنده بماند.

خواندن کتاب آوای وحش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جک لندن

جک گریفیث لندن معروف به جک لندن (۱۹۱۶-۱۸۷۶)، نویسنده، روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی آمریکایی و از پیش‌گامان موفق ژانر علمی - تخیلی است.

جک لندن در سان‌‌فرانسیسکو، در خانواده‌ای از طبقهٔ تهی‌دست و کارگری به دنیا آمد و سال‌های نوجوانی را به کار در مشاغل گوناگون و سخت مانند شکار شیر دریایی در دریای ژاپن و... سپری کرد و دیرتر از همسالانش دورهٔ دبیرستان را به پایان رساند. پس از سال‌های آغازین نوجوانی، به دانشگاه برکلی رفت اما نتوانست هزینه تحصیل را بپردازد.

«لندن» در ۲۱سالگی به‌همراه شوهرخواهرش در دوران جستجوی فراگیر طلا در آمریکا، راهی سفر پرماجرای دیگری شد. این سفر هرچند موجب بیماری و آسیب بدنی او شد، اما زمینه‌ساز نخستین آثار داستانی‌اش شد که در همه آن‌ها تجربه دوران جستجوی طلا در طبیعت وحشی و سخت ایالت‌های شمالی آمریکا را می‌توان دید.

او پس از بازگشت از سفر جستجوی طلا، به سوسیالیسم روی آورد. در بازگشت به ایالت کالیفرنیا، تصمیم گرفت به‌جایی کار فیزیکی، به نویسندگی روی بیاورد و به‌قول خودش «مغزش را بفروشد.» اما داستان‌های نخست او موفقیت زیادی نداشت و ممکن بود پایانی بر زندگی ادبی او باشد. اما هنگامی که داستان «هزاران مرگ» را به قیمت ۴۰ دلار فروخت، نخستین درآمد جدی‌اش در زمینهٔ داستان‌نویسی را به دست آورد.

آغاز دوران نویسندگی حرفه‌ای جک لندن، همراه بود با بهبود فناوری‌های چاپ و کاهش هزینه‌های چاپ و تکثیر. در نتیجه شمارگان مجله‌های عامه‌پسند و تقاضا برای داستان‌های کوتاه افزایش پیدا کرد. لندن از این فرصت استفاده کرد و توانست از فروش داستان‌های کوتاه و حق نشر کتاب‌هایش، درآمد خوبی به‌دست آورد.

جک لندن در طول جنگ میان روسیه و ژاپن، به‌عنوان خبرنگار به محل جنگ اعزام شد و چند بار توسط نیروهای ژاپنی دستگیر شد. لندن همچنین فعالیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی گوناگونی نیز داشت. از جمله مبارزهٔ او با تربیت بی‌رحمانه حیوانات برای استفاده در سیرک‌ها بود.

لندن در سال‌های عمر با بیماری‌های گوناگونی دست‌به‌گریبان بود و سرانجام در سال ۱۹۱۶ درگذشت. برخی فکر می‌کنند او خودکشی کرده است.

بر مزار او سنگی خزه‌گرفته جای دارد که یادآور دوران هم‌نشینی با طبیعت وحشی و آثار برجستهٔ او مانند «سپید دندان» و «آوای وحش» است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان