دانلود و خرید کتاب خودت باش دختر ریچل هالیس ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت باش دختر اثر ریچل هالیس

کتاب خودت باش دختر

معرفی کتاب خودت باش دختر

خلاصه‌کتاب خودت باش دختر نوشتهٔ ریچل هالیس و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب زنی باش که می‌خواهی باشی.

درباره خلاصه‌کتاب خودت باش دختر

با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزید چگونه از باورکردن دروغ‌هایی که دربارهٔ خودتان می‌شنوید، دست بردارید و کنترل زندگی خود را در دست بگیرید؟

سلام دخترها!

آیا شما هم باور دارید که نمی‌توانید شغل رؤیایی‌تان را پیدا کنید و به همین خاطر به کمتر از آنچه لیاقتش را دارید، قانع می‌شوید؟ آیا به شما هم گفته‌اند که مهم نیست رابطهٔ زناشویی فوق‌العاده‌ای با همسرتان داشته باشید؟ فکر می‌کنید هیچوقت نمی‌توانید لاغر ‌شوید و یا توانایی ایجاد تغییر در زندگی‌تان را ندارید؟

خبر خوب (و البته بد) این‌ است که شما تنها نیستید؛ میلیون‌ها زن در سرتاسر جهان هر روز این دروغ‌ها را به خود می‌گویند و یا آن را از زبان دیگران می‌شنوند و مشکل اینجاست که این دروغ‌ها را باور می‌کنند، اما فقط یک حقیقت وجود دارد: شما و تنها خود شما مسئول زندگی‌تان هستید، شما قدرت دستیابی به آرزوهایتان را دارید، شما می‌توانید مادری فوق‌العاده باشید و به جای ناامیدی از وضعیت آشفته‌ی خانه و زندگی‌تان، آن را بپذیرید. بله، شما می‌توانید هر روز با همسرتان معاشقه‌ای بی‌نظیر داشته باشید!

هر کسی در درون خود به اندازهٔ کافی قدرت و شور و اشتیاق دارد تا از منفی‌بافی دست بردارد و زندگی مطلوبش را بسازد، اما گاهی اوقات ممکن است به اندکی انگیزه و تشویق نیاز داشته باشد.

مقصود اصلی خلاصه‌کتاب خودت باش دختر دقیقاً همین است. این کتاب قصد دارد شما را تشویق کند تا دست به کار شوید و غبار دروغ‌هایی را که دربارهٔ خودتان باور کرده‌اید، از زندگی‌ بزدایید.

در این خلاصه‌‌کتاب نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید همین امروز برای تحقق اهداف و رؤیاهایتان تلاش کنید و قدرت و انگیزهٔ کافی را برای ساختن یک زندگی مطمئن، شاد و برازنده به دست آورید. همین امروز زمان اقدام است؛ نه فردا، نه ماه بعد و نه سال بعد، همین امروز!

خواندن خلاصه‌کتاب خودت باش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه‌کتاب را به تمام دختران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب خودت باش دختر

«اغلب از من رمز موفقیتم را می‌پرسند. من عادت‌های مثبت زیادی دارم: هر روز ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می‌شوم و کارم را آغاز می‌کنم، از کمک خواستن نمی‌ترسم و از اینکه بارها و بارها شکست بخورم، باکی ندارم؛ اما بسیاری از افراد همین ویژگی‌ها را دارند و در عین حال ناموفق هستند.

پس رمز موفقیت من چیست؟

دروغ دیگری که آن را باور کرده‌ایم، این است: «نه» جواب نهایی است! زیرا تسلیم شدن کار آسانی است.

ما اغلب به گفته‌های دیگران گوش می‌کنیم و نگران هستیم که دیگران راجع به ما چه فکری می‌کنند.

شاید والدینتان به شما گفتند که نمی‌توانید در دانشگاهی عالی‌رتبه قبول شوید، یا اینکه رئیستان به شما گفته که از پس کار رؤیایی‌تان برنمی‌آیید و به همین خاطر شما کوتاه آمده‌اید و کاری کمتر از آنچه لیاقتش را دارید، انتخاب کرده‌اید.

من همیشه آرزو داشتم که نویسنده‌ای حرفه‌ای شوم و آثارم را به چاپ برسانم. هنگامی که اولین رمانم را برای ناشران مختلف فرستادم، همگی آن را رد کردند. این رمان درباره دختری پاک و ساده بود که به عنوان مسئول برگزاری مراسم به لس‌آنجلس رفته بود. ناشران به من گفتند برای اینکه رمانم جذاب شود و آن را چاپ کنند، باید اندکی چاشنی رابطه جنسی به داستان اضافه کنم!

اما من به هیچ وجه حاضر نبودم چنین تغییری در کتابم ایجاد کنم. همچنین نمی‌خواستم تسلیم شوم و رؤیای انتشار کتابم را فراموش کنم؛ فقط به این خاطر که فعالین حرفه‌ایِ صنعت نشر دست رد به سینه‌ام زده بودند. پس بر رؤیایم پافشاری کردم و خودم کتابم را همانگونه که دوست داشتم، منتشر کردم. نتیجه چه شد؟ آن رمان که پارتی گِرل نام دارد، تا امروز بیش از صدها هزار نسخه به فروش رفته است.

دلیل دیگری که سبب می‌شود افراد رؤیاهایشان را کنار بگذارند و به راحتی جواب «نه» را بپذیرند، نداشتن صبر است. حقیقت این است که انجام کارهای بزرگ زمان زیادی می‌برد. بنابراین نباید به این فکر کنید که چقدر طول می‌کشد تا رؤیاهایتان به واقعیت بپیوندند.

به مثال‌های زیر توجه کنید:

جولیا چایلد که نویسنده کتاب‌های آشپزی است، یک دهه برای نوشتن کتاب «یادگیری هنر آشپزی فرانسوی» زمان صرف کرد. هنگامی که این کتاب در سال ۱۹۶۱ به چاپ رسید، آنقدر پرفروش و محبوب شد که با گذشت بیش از نیم قرن، همچنان چاپ می‌شود و فروش خوبی هم دارد.

جیمز کامرون کارگردان معروف آمریکایی، پانزده سال برای ساخت فیلم آواتار زحمت کشید و در نهایت، این فیلم به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد.

قطعاً بسیاری از افراد رؤیاهای چایلد و کامرون را زیر سؤال بردند، اما آن‌ها سال‌های زیادی را برای تحقق رؤیاهایشان تلاش کردند.

پس به یاد داشته باشید که اگر واقعاً می‌خواهید به رؤیاهایتان دست یابید، باید مسئولیت آن‌ها را بر عهده بگیرید. مهم نیست چقدر طول بکشد یا چند بار به شما بگویند که غیرممکن است؛ جواب «نه» را نپذیرید!»


معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۲٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان