دانلود و خرید کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند جو بایدن ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند اثر جو بایدن

کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند

معرفی کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند

کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند؛ زندگی‌نامه چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا نوشتهٔ جو بایدن و ترجمهٔ رضا اردلان است که انتشارات شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ خلاصه‌کتاب‌های انتشارات شنیدار است و خلاصه‌ای از کتاب اصلی است.

درباره کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند

این کتاب داستان زندگی جو بایدن است که به شرح دوران کودکی و زندگی خانوادگی و حرفه‌ای‌ او می‌پردازد. جو بایدن، در کتاب پیمان‌هایی که باید حفظ شوند از تأثیری که تجربیات سخت زندگی در شکل‌گیری باورهایش نقش داشته، صحبت می‌کند. او در این کتاب احساس تعهدی که نسبت به انسان‌های محروم و احقاق حقوق آن‌ها دارد، صحبت می‌کند. 

او در کتاب از تمسخر توسط همکلاسی‌هایش و کودکی پرچالشش و همچنین از تجارب تلخ بزرگسالی که او را به فکر خودکشی انداختند، صحبت ‌می‌کند. 

کتاب پیمان‌هایی که باید حفظ شوند تصاویری روشن از رئیس جمهور فعلی آمریکا در مخاطب می‌گذارد.

درباره جو بایدن

جوزف رابینت بایدن جونیور یا جو بایدن در ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲ متولد شد. او دارای مدرک در دو رشته‌ٔ تاریخ و علوم سیاسی از دانشگاه دلاویر و همچنین دکترای وکالت از دانشگاه سیراکوز است.

جو بایدن سیاستمدار آمریکایی است که در حزب دموکرات فعالیت می‌کند. او از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال نمایندگی ایالت دلاور را به‌عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحدهٔ آمریکا بر عهده داشت سپس از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما معاون رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا بود. او در سال ۱۹۸۷ نامزد ریاست جمهوری بود اما از ادامهٔ نامزدی انصراف داد. او هم‌اکنون چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا است.

خواندن کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به زندگی‌نامهٔ سیاستمداران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیمان هایی که باید حفظ شوند

«چگونه تجربیات سخت جو بایدن در دوران کودکی و جوانی، او را تبدیل به سیاستمداری بانفوذ کرد؟

مبارزات انتخاباتیِ چالش ‌برانگیز ریاست جمهوری ایالات متحده در نهایت به پایان رسید و اکنون موجی از توجه به سمت جو بایدن معطوف شده است. حال وقت آن رسیده که در پس ابهامات و شایعاتی که در مورد بایدن وجود دارد، به بررسی شخصیت واقعی و زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش بپردازیم. این خلاصه‌ی کتاب، زندگینامه مختصری از رویدادهای مهم زندگی جو بایدن است که به تشریح تجربیات کودکی، زندگی خانوادگی و چالش‌های شغلی وی می‌پردازد.

در این زندگینامه خواهید دید که چگونه باورهای والدین بایدن و تعالیم آن‌ها باعث جهت‌گیری سیاسی او در دوران کاری‌اش شده است. علاوه ‌بر این، جو بایدن در این زندگینامه از وقایع تاریخی مهم آمریکا و چالش‌هایی که بین دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه وجود داشته هم صحبت خواهد کرد. یکی از بخش‌های کتاب به حادثه ۱۱ سپتامبر و نقش جورج بوش در وقوع جنگ بیهوده عراق می‌پردازد که به عقیده بایدن، لکه ننگی در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود. با خواندن زندگینامه جو بایدن حقایقی در مورد دوران کودکی سخت و دردناکش خواهید آموخت که شاید در رسانه‌ها هرگز عنوان نشده است.

همچنین بایدن در این کتاب به دوران تحصیل در دانشگاه و وقایعی مانند اتهام سرقت ادبی در یکی از متن‌های سخنرانی‌هایش اشاره کرده است.»

نظرات کاربران

sorena
۱۴۰۱/۰۷/۰۵

ایشون استاد انقلاب مخملی یا رنگی هستند وقتی که معاون پرزیدنت اوباما بودند این موضوع رواثبات کردند، فقط نقدی به کارهای ایشون در دوران ریاست جمهوری دارم خروج امریکا ازافغانستان بوده به طوری که اعتراض روسای جمهور سابق آمریکا رو

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۳۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان