دانلود و خرید کتاب آموزش کاربردی #C رضا بیات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش کاربردی #C اثر رضا بیات

کتاب آموزش کاربردی #C

نویسنده:رضا بیات
ویراستار:زهرا خانیانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش کاربردی #C

کتاب آموزش کاربردی #C نوشتهٔ رضا بیات است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر یک کتاب آموزشی کاربردی است.

درباره کتاب آموزش کاربردی #C

کتاب آموزش کاربردی #C در ۱۳ فصل نوشته شده است. این کتاب حاصل تجربۀ ۱۰سالۀ برنامه‌نویسی مؤلف آن است. نویسنده کوشیده از مثال‌های کاربردی و ملموس در زندگی روزمره برای درک بهتر موضوعات استفاده کند. نویسنده باور دارد که برنامه‌نویسی چیزی فراتر از یک زندگی عادی نیست.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش کاربردی #C را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کارآموزان برنامه‌نویسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آموزش کاربردی #C

«نرم‌افزار ویژوال استودیو یک ابزار بسیار عالی برای نوشتن برنامه‌ها با استفاده از زبان سی‌شارپ است.»

نظرات کاربران

کاربر 5123747
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

این کتابو تا آخر با دقت خوندم بسیار بسیار خوب و دقیق توضیح داده بودن عموما کتاب های آموزش برنامه نویسی ترجمه مستقیمه و جملاتش مفهومی نیست مشخصا نویسنده ی کتاب به مفاهیم بسیار مسلط بودن

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان