دانلود و خرید کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟ رضی صائب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟ اثر رضی صائب

کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟

نویسنده:رضی صائب
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟

کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟ نوشتهٔ رضی صائب با صدای مریم محبوب توسط انتشارات نیستان منتشر شده است. 

درباره کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟

کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟ روایتی طنز است از مشکلات اجتماعی با دیدی بر پایه‌ٔ روان‌شناسی اجتماعی. نویسنده با استفاده از الگوی کتاب‌های موفقیت در نقیضه‌ای بلند و مکتوب، سعی کرده تا نوع نگاه رایج و جاری در جامعه به موفقیت، حریم و حدود شخصی و خودباوری را به چالش بکشد. رضی صائب که مدت‌ها در رسانه طنزپردازی کرده است در این کتاب مجموعه آثار خود را جمع کرده است و یک‌جا منتشر کرده است.

خواندن کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به طنز و طنزپردازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چه کسی پنیر قورباغه را به گوسفند داد؟

«این‌طور که معلوم است شما خیلی گرفتارید و زندگی‌تان پر از مشکلات حل نشدنی است، اما...

دیگر نگران نباشید. دیگر غصه نخورید. شاید این مشکلات حل نشوند، ولی تنها شما درگیر این مشکلات نیستید. تمام مردم دنیا گرفتارند، ولی...

اصلاً نگران نباشید. دنیا یک بازه زمانی بی‌نهایت است. البته بی‌نهایت کوتاه که زودتر از آنچه فکرش را کنید تمام می‌شود. البته گاهی این بازه کوتاه خیلی کش‌دار و طولانی به نظر می‌رسد، ولی بالاخره تمام می‌شود. احتمالاً پیش خودتان فکر می‌کنید دیگر هیچ راهی برای سعادت شما وجود ندارد و تنها راه خلاصی شما از این زندگی اسف‌بار، شنیدن سوت پایان است، اما...

جداً نگران نباشید. این کتاب همان چیزی است که می‌خواهید. راهنمای کامل موفقیت، شادابی، سعادت و حتی الکی خوش بودن. باور نمی‌کنید؟ از بس از این دست تبلیغات دیده‌اید و شنیده‌اید و خوانده‌اید، دیگر هیچ چیزی باورتان نمی‌شود؟

خوب حق دارید!

شاید در این روزگار و در این مقطع زمانی، هیچ چیز برای انسان شیرین‌تر و جذاب‌تر از موفقیت نباشد. منظورم خود کلمه «موفقیت» است. این کلمه آن‌قدر شیرین و پرانرژی‌دار (بسیار بسیار پر انرژی) است که حدی برایش قابل تصور نیستیم. ربطی هم ندارد که در کجای کره زمین زندگی می‌کنید. هر کجا که باشید خودتان را یکی، دو قدم و گاهی صدها قدم - تعداد قدم‌ها به اینکه کجای زمین زندگی می‌کنید ربط دارد - عقب‌تر از دنیا، تکنولوژی و... می‌بینید و این یعنی دور بودن از موفقیت.

ضمن اینکه این کلمه و کلمات هم خانواده آن مثل سعادت، خوشبختی، کامیابی و... می‌توانند معانی بسیاری در ذهن تولید کنند، هر کدام از ما می‌توانیم صدها تعریف از موفقیت و خوشبختی داشته باشیم. تعاریفی که در حقیقت نیازهای ما هستند. طبق قانون سوم علم «اکونومولوژی گرافی» هر جا نیازی باشد بازاری هم برای رفع آن خواهد بود و از آنجا که برطرف کردن نیازهای مرتبط با روح و روان دغدغه بشر امروزی است، بازارهای بسیار پر رونقی در این زمینه شکل گرفته است. نگاهی بیندازید به انبوه کتاب‌ها، مجلات، سمینارها و... که برای موفقیت شما تولید می‌شود. البته این‌طور نیست که این تولیدات ابداً موجب پیشرفت و موفقیت کسی نشود. انسان‌های زیادی هستند که از طریق این محصولات روحی-روانی به موفقیت‌های بسیاری رسیده‌اند. برای مثال می‌توانم از تولیدکنندگان این محصولات نام ببرم که به موفقیت‌های چشمگیر مالی رسیده‌اند.

این کتاب نقد زحمات این دوستان نیست و ابداً قصد ندارد بگوید موفقیتی وجود ندارد و آنچه این دوستان می‌گویند و می‌نویسند خیالات است. هدف این کتاب چیز دیگری است. چه چیزی؟ خوب اگر هدف را همین‌جا بگویم که دیگر شما این کتاب را تا آخرش نمی‌خوانید. شاید همین حالا هم به زور در حال خواندنش باشید، چه برسد به اینکه پایان کتاب را هم همین‌جا لو بدهم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

حجم

۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

قیمت:
۹۳,۱۵۰
تومان