دانلود و خرید کتاب تحلیل اجزاء محدود با SOLIDWORKS صبا سمنکان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل اجزاء محدود با SOLIDWORKS اثر صبا سمنکان

کتاب تحلیل اجزاء محدود با SOLIDWORKS

معرفی کتاب تحلیل اجزاء محدود با SOLIDWORKS

کتاب الکترونیکی «تحلیل اجزاء محدود با SOLIDWORKS» نوشتهٔ صبا سمنکان با ویراستاری نوار زرخواه در موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده است. این اثر با شرح مثال‌های متعدد کاربردی، حل تحلیلی و تفسیر و اعتبارسنجی نتایج همراه است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب تحلیل اجزاء محدود با SOLIDWORKS

برای استفاده از این کتاب دانش اولیه از نحوهٔ مدل‌سازی در نرم‌افزار solidworks و مفاهیم علمی مربوط به دروس استاتیک و مقاومت مصالح مقطع کارشناسی ضروری است. در این کتاب سعی شده تا از شروع فرایند مدل‌سازی تا بررسی نتایج، نحوهٔ کار با قسمت شبیه‌سازی sw گام‌به‌گام توضیح داده شود.

کتاب تحلیل اجزاء محدود با SOLIDWORKS را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به دانشجویان و مهندسان رشته‌های مکانیک و عمران و سایر علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان