دانلود و خرید کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی علی خویه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی اثر علی خویه

کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی

نویسنده:علی خویه
ویراستار:زهرا خانیانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی

کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی نوشتهٔ علی خویه است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ بازاریابی دیجیتال است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی

کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی مجموعه‌ای جامع از موضوعات مرتبط با بازاریابی دیجیتالی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دیجیتالی است. این کتاب کوشیده است تا به صنعتگران، کارآفرینان، مدیران و دست‌اندرکاران حوزهٔ بازاریابی، فروش، تبلیغات برند و CRM خدمتی بکند.

خواندن کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون بازاریابی دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب امپراطوری و حکومت دیجیتالی

«بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود. در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود. پس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجیتال محدود به اینترنت یا رسانه‌های الکترونیکی نیست. به‌بیان‌دیگر، بازاریابی دیجیتال از دو بخش یا دو فرایند تشکیل شده است: فشار و کشش. بخش فشار فرایندی است که به مصرف‌کننده دسترسی پیدا می‌کند و بر او تأثیر می‌گذارد. در مقابل بخش کشش فرایندی است که شما انجام می دهید تا زمانی که مصرف‌کننده به‌دنبال شما بگردد و شما را بیابد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان