دانلود و خرید کتاب هوش آزمایی کودکان (جلد دوم) داریوش صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش آزمایی کودکان (جلد دوم) اثر داریوش صادقی

کتاب هوش آزمایی کودکان (جلد دوم)

معرفی کتاب هوش آزمایی کودکان (جلد دوم)

کتاب هوش آزمایی کودکان (جلد دوم) نوشتهٔ داریوش صادقی، فاطمه ندافی، علی صادقی و لیلا صادقی در نشر کیمیاگر چاپ شده است.

درباره مجموعه هوش آزمایی کودکان

مجموعهٔ ۲۱جلدی هوش‌آزمایی کودکان در انتشارات کیمیاگر به چاپ رسیده است. این مجموعه تمرین‌های گوناگونی دارد و بخشی از هوش، حافظه، مهارت و عملکرد ذهنی کودکان را می‌آزماید.

هر آزمون از کتاب‌های این مجموعه با توجه به سطح کودکان از گروه سنی ۵‌سال‌ به‌ بالا قابل انجام است. انجام تمرینات مجموعهٔ هوش‌آزمایی کودکان به‌خصوص برای کودکانی که در سنین پایین‌تر هستند بهتر است با همکاری بزرگسالان انجام شود تا مسیر پیشرفت آن‌ها هموارتر و سرعت یادگیری‌شان بیشتر شود.

با‌توجه‌به اینکه که ممکن است انجام این تمرینات به‌صورت متوالی برای کودکان خسته‌کننده باشد، تلاش شده آزمون‌های هوش کودکان تنوع داشته باشند و از تصاویر رنگی و متفاوتی در طرح هر آزمون استفاده شود. در بین سؤالات دشوار، سؤالات ساده‌تری نیز جهت ایجاد انگیزهٔ بیشتر در کودکان و تشویق آن‌ها به ادامهٔ آزمون‌ در هر کتاب آورده شده است.

به والدین توصیه می‌شود بین تمرین‌ها به کودک استراحت دهند و همچنین بهتر است تعداد سؤالات هر کتاب تقسیم‌بندی شده و در روزهای مختلف به آن‌ها ارائه شوند.

مجموعهٔ هوش‌آزمایی کودکان بیشتر بر توانایی‌های شناختی، مفاهیم علوم و ریاضی، ادراک دیداری و شنیداری، دقت و توجه و سایر مهارت‌های مقدماتی کودک تمرکز دارد و شامل ۵ سطح به این شرح است: سطح ساده، سطح مقدماتی، سطح تکمیلی، سطح پیشرفته و سطح خیلی پیشرفته.

مجموعه هوش آزمایی کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه مناسب گروه سنی ۵ تا ۱۰ سال است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان