دانلود و خرید کتاب تو کجای این جهانی جیسون چین ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو کجای این جهانی اثر جیسون چین

کتاب تو کجای این جهانی

معرفی کتاب تو کجای این جهانی

کتاب تو کجای این جهانی نوشتهٔ جیسون چین و ترجمهٔ آناهیتا حضرتی کیاوندانی است. کتاب تو کجای این جهانی را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تأسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب تو کجای این جهانی

کتاب تو کجای این جهانی یکی از کتاب‌های مجموعهٔ من و دنیای علم است که اطلاعات جذابی دربارهٔ جهان در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد. این کتاب با مقایسهٔ قد انسان‌ها با شترمرغ و زرافه آغاز می‌شود و کم‌کم به بزرگی جهان می‌رسد. اطلاعات کاملی دربارهٔ جهان هستی در اختیار کودکان قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند دنیا را دقیق و علمی بشناسند.

مجموعهٔ من و دنیای علم با هدف ایجاد علاقه در کودکان به علم و دانش نوشته شده است و با زبانی روان و تصاویری جذاب آن‌ها را دانستن علاقه‌مند می‌کند. مطالب این کتاب بر اساس پژوهش‌های دقیق علمی است و هر نکته‌ای را که به کودکان یاد می‌دهد نتیجه‌ٔ پژوهش‌های مستند علمی است. 

خواندن کتاب تو کجای این جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب تو کجای این جهانی

«بلندترین موجودات زنده درخت‌ها هستند.

بلندترین درخت روی زمین چوب‌سرخ کالیفرنیاست و بلندترین چوب‌سرخ هم حدودا ۳۸۰ پا (۱۱۵ متر) ارتفاع دارد. این یعنی بیست برابر بلندقدترین زرافع است و هنوز هم رشدش ادامه دارد؛ اما حتی بلندی آن هم به پای مرتفع‌ترین سازه‌هایی که انسان ساخته، نمی‌رسد»

نظرات کاربران

کاربر 3925633
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

خیلی خیلی کتاب خوبی است ❤❤❤

مسافر کتاب ها
۱۴۰۱/۰۸/۲۱

کتاب خیلی خوبی بود واطلاعات جالبی داشت 💜☄🌠🌏

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

روایت با گروهی از بچه هایی هشت ساله آغاز می شود که «حدود پنج برابر قدبلندتر از این کتاب هستند، اما قامتی نصف یک شترمرغ دارند»، که خودش «قدبلندتر از دو بچه هشت ساله ای است که روی شانه های

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان