دانلود و خرید کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam محمدآریا رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam اثر محمدآریا رضایی

کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam

انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam

کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam نوشتهٔ محمدآریا رضایی در انتشارات نظری منتشر شده است.

درباره کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam

کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند اطلاعات کاملی در زمینهٔ تکنولوژی‌های اتوماسیون داشته باشند و بتوانند با اطلاعات جدید محل کار خود را مدیریت کنند. 

خواندن کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ کسب و کار پیشنهاد میکنیم. 

بخشی از کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل Tam

«نیروهای فروش امروزه با چالش‌های زیادی روبرو هستند که از خارج و داخل سازمان آنها سرچشمه می‌گیرد. به عنوان بزرگترین بازیگر خارجی، مشتریان دائماً انتظارات خود را افزایش می‌دهند. آنها از طریق اینترنت قبل از خرید، از جایگزین‌های محصول مورد نظرشان اطلاع پیدا می‌کنند. آنها انتظار دارند که فروشندگان به همان اندازه از بهترین راه حل ها و آخرین روندهای بازار مطلع باشند. پیشرفت‌های اخیر در فن آوری های ارتباطی، توانایی برقراری ارتباط سریع و موثر را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود مشتریان از طرف فروشنده پاسخ سریع و دسترسی سریع را مطالبه کنند. روش‌های خرید پیچیده می‌شود و فروشندگان را ملزم به برخورد با شبکه‌های بزرگتر در سازمان‌های مشتری می‌کند. علاوه بر این، مشتریان به طور فزاینده‌ای راه حل های سفارشی را انتخاب می‌کنند که از نظر جمع‌آوری اطلاعات، ارتباطات و هماهنگی در سازمان‌های خریدار و فروشنده، بار بیشتری را بر دوش فروشندگان قرار می‌دهد. علاوه بر افزایش انتظارات مشتریان، رقابت شدید مبتنی بر سود نیز فروشندگان را تحت فشار قرار می‌دهد. جهانی شدن مرزها را از بین برده و ورود به بازار برای رقبا را آسان نموده است. شرکت‌ها و نیروهای فروش باید با کاهش میزان تمایز از رقابت و افزایش پیچیدگی محصول روبرو شوند. با کوتاه شدن چرخه عمر محصول، فروشندگان باید بیشتر دانش محصولات خود را به روز کنند. دسترسی به مشتریان سودآور به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود و شرکت‌ها باید روش‌های بهتری برای تخصیص منابع خود به بخش‌های مناسب مشتریان ایجاد کنند. از آنجایی که امروزه امر فروش، به‌طور فزاینده‌ای، حرفه‌ای شده است و فروشندگان، تاکید بیشتری بر ایجاد روابط با مشتریان دارند؛ به شیوه‌ای که موجب ایجاد معاملات روزمره مبتنی بر وفاداری مشتری، در طول زمان باشد. ایجاد این رابطه، معمولاً این الزام را ایجاد می‌کند که شخص فروشنده، مهارت‌های مشورتی و مشاوره و نیز توانایی‌های فروش و علم به محصول تولیدی را نیز کسب کند. بسیاری از سازمان‌های فروش رو به استفاده از سیستم اتوماسیون نیروی فروش آورده‌اند. سیستم اتوماسیون نیروی فروش جزئی از مدیریت ارتباط با مشتری است. سیستم‌های مدیریت نیروی فروش، سیستم‌های اطلاعاتی هستند که در بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌شوند و این سیستم‌ها به اتوماتیک‌سازی و افزایش بازدهی فروش و مدیریت نیروی فروش کمک می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان