دانلود و خرید کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری جان سی. مکسول ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری اثر جان سی. مکسول

کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

معرفی کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری نوشتهٔ جان سی. مکسول است که با ترجمهٔ رضا اردلان در نشر شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری است.

درباره کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

این اثر به شما یاد می‌دهد چگونه از خودتان رهبری بزرگ بسازید. اگر کسی هستید که از سنین پایین گروه‌هایی را هدایت کرده‌اید، یعنی صرفاً شخص با‌ابهتی هستید، اما این موضوع نشان‌دهندهٔ قدرت رهبری شما نیست؛ زیرا هیچ‌کس رهبر به دنیا نمی‌آید.

رهبری یک مهارت اکتسابی است که می‌توان آن را توسعه داد. رهبری یعنی کاری کنید تا دیگران از شما پیروی کنند و در خلاصه کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری، چگونگی انجام این کار را می‌آموزید. قوانین مهم رهبری در این خلاصه کتاب آورده شده است که با تمرکز بر آن‌ها می‌توانید ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد‌نیاز را به دست آورید.

خواندن کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر فرصت خواندن کتاب کامل ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری را ندارید این کتاب، اثری کاربردی برای شما است. 

درباره جان. سی. مکسول

جان. سی. ماکسول ۲۰ فوریه ۱۹۴۷ در میشیگان ایالت متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به مدیریت نگرش، رهبری، صفت‌های بایستهٔ یک رهبر، هفده اصل کار تیمی، قوانین طلایی کار تیمی، آنچه همه رهبران باید بدانند، در اندیشه تحول، مدیریت ارتباطات و پرورش کارکنان اشاره کرد. او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را برعهده داشته است. 

بخشی کتاب از کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر رهبری

«برادران مک‌دونالد به دلیل قدرت رهبری ضعیفی که داشتند، در واگذاری حق امتیاز کسب‌وکار خود به مشکل خوردند. آن‌ها علیرغم برخورد بسیار خوب با مشتری‌ها و داشتن ایده‌های نو و خلاقانه، رهبرانی نالایق بودند که باعث می‌شد سرمایه‌گذاران کمتر به آن‌ها روی خوش نشان دهند و روی کسب‌وکارشان سرمایه‌گذاری کنند.

نالایق بودن آن‌ها هنگام عقد قرارداد با ری کراک برای گسترش کسب‌وکارشان بیشتر به چشم آمد. کراک که خودش رهبر بزرگی بود، تصمیم گرفت رهبرانی برای تمام پست‌های حساس استخدام کند. کراک توانایی پرداخت حقوقِ این رهبران را نداشت؛ به همین دلیل شخصاً از بانک وام‌هایی گرفت و برای اینکه اوضاع اقتصادی آن‌ها روبراه شود، دو سال از دریافت حقوق خود چشم‌پوشی کرد.

نتیجه کار نشان دهنده موفقیت کراک بود؛ زیرا برادران مک‌دونالد فقط ۱۵ قرارداد واگذاریِ حق امتیاز بستند؛ در حالی که کراک در چهار سال ابتدایی، کارش را با عقد ۱۰۰ قرارداد شروع کرد و در چهار سال بعدی نزدیک به ۴۰۰ قرارداد را نهایی کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان