دانلود و خرید کتاب مدل ها و مدال ها رضا فضلعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدل ها و مدال ها اثر رضا فضلعلی

کتاب مدل ها و مدال ها

معرفی کتاب مدل ها و مدال ها

کتاب مدل ها و مدال ها نوشتهٔ وحید بهنام و رضا فضلعلی در انتشارات خط آخر چاپ شده است. این کتاب می‌تواند به‌عنوان مرجعی مناسب برای مدیران، دانشجویان، دانش‌پژوهان، کارآفرینان و علاقه‌مندان به کسب‌و‌کار مورد استفاده قرار بگیرد.

درباره کتاب مدل ها و مدال ها

در بازار رقابتی امروز، مهم‌ترین عامل موفقیت سازمان‌‌ها، داشتن استراتژی مناسب در کسب‌و‌کار است. اگر به‌درستی نتوانیم انطباق لازم را بین مدل انتخابی و کسب‌و‌کار خود ایجاد نماییم، باعث آسیب جدی به سازمان خود و مرگ تدریجی آن شده‌ایم. با نگاهی به شرکت‌ها و ایده‌پردازان موفق مانند آمازون، مایکروسافت، گوگل و... متوجه می‌شویم که همهٔ آن‌ها، طراحی مدل کسب‌و‌کار ر را در اولویت قرار داده و هر یک از آن‌ها مدل کسب‌و‌کار مختص به کار خود را داشته و از آن استفاده نموده‌اند.

کتاب مدل‌ها و مدال‌ها مرجع مناسبی برای تدریس در دانشگاه‌‌ها، مؤسسات و آموزشگاه‌های آموزش عالی است. در این کتاب به ۱۳۰ مدل مختلف کسب‌و‌کار پرداخته شده که می‌توان با توجه به نوع و ماهیت کسب‌و‌کار، مدل متناسب با آن را انتخاب و از آن استفاده کرد. نهایتاً انتخاب مدل مناسب منجر به کسب مقام قهرمانی و اخذ مدال طلای کسب‌و‌کار می‌گردد.

کتاب مدل ها و مدال ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به کارآفرینان، مؤسسین کسب‌و‌کار و سازمان‌های درحال رشد و توسعه توصیه می‌گردد.

بخشی از کتاب مدل ها و مدال ها

«استراتژی اقیانوس آبی، حول یک مفهوم رقابت شکل گرفته است. تاکید استراتژی اقیانوس آبی بر نقش مدیریت استراتژیک، مدیریت نوآوری، ریسک تغییر، سطح تحلیل محیط و یک دیدگاه تحولی مطرح می‌باشد. استراتژی‌های اقیانوس آبی نشان‌دهنده استراتژی‌هایی است که منجر به ایجاد بازارهای جدید می‌شوند. اقیانوس قرمز بازاری است که در آن شرکت‌های موجود نسبتاً شبیه هستند و رقبا در حال مبارزه با هم در یک استخر سود کوچک هستند. اقیانوس‌های آبی بازارهای جدیدی هستند که به شکل نوآوری ارزش، باعث ایجاد جهش‌های نیرومند هم برای شرکت و هم برای خریداران آن می‌شوند و به‌این‌ترتیب رقبا را از میدان به در می‌کند و موجب ایجاد تقاضای جدید می‌شود. در کل استراتژی اقیانوس آبی بین مدل‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، صلح‌آمیزترین آنها به شمار می‌رود. زیرا به جای اینکه شما را به اقیانوسی پر از کوسه‌های درنده بفرستد، به استخری کوچک، پر آرامش و انحصاری هدایت می‌کند. نوآوری ارزش زیربنای استراتژی اقیانوس آبی است. به این دلیل آن را نوآوری ارزش می‌نامند که شرکت‌ها بهجای تمرکز بر مبارزه رقابتی، بر عدم توجه به رقابت متمرکز می‌شوند و این کار را با ایجاد ارزش برای خریداران، شرکت و پس از آن گشودن فضای جدید و بدون رقابت در بازار انجام می‌دهند. نوآوری ارزش به طور یکسان بر ارزش و نوآوری تاکید دارد. ارزش بدون نوآوری به مفهوم تمرکز بر خلق ارزش در مقیاس بزرگ است؛ چیزی که ارزش را بهبود می‌بخشد اما برای بقای شرکت در فضای بازار کافی نیست. نوآوری بدون ارزش، سبب تکنولوژی‌گرایی، پیشگامی در بازار یا آینده‌نگری می‌شود، که اغلب فراتر از انتظارهای خریداران است. در این حالت، باید بین نوآوری ارزش، که متضاد با نوآوری تکنولوژی و پیشگامی در بازار است، تفاوت قائل شويم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان