دانلود و خرید کتاب اعتیاد به هرزه نگاری پرو میسو ترجمه فاطمه تقی لو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتیاد به هرزه نگاری اثر پرو میسو

کتاب اعتیاد به هرزه نگاری

نویسنده:پرو میسو
انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اعتیاد به هرزه نگاری

کتاب الکترونیکی «اعتیاد به هرزه نگاری» نوشتهٔ پرو میسو با ترجمهٔ فاطمه تقی لو در نشر برگ و باد چاپ شده است.

درباره کتاب اعتیاد به هرزه نگاری

جوامع علمی که به مطالعه‌ٔ رفتار سوءمصرف مواد شیمیایی می‌پردازند رفتار عادت‌وار را به وابستگی ربط داده‌اند. همین چارچوب که برای سوءمصرف کنندگان مواد شیمیایی به‌کار می‌رود شبیه به استانداردهایی است که فردی با رفتار جنسی اجباری دارد. استفاده از مواد شیمیایی یا رفتار اجباری غیرقابل کنترل می‌شود چون اعتیاد نیازی است که دائماً افزایش می‌یابد. هرزه‌نگاری شبیه‌سازی صریح و نشان دادن فعالیت‌های جنسی است که به شکل‌های مختلف مثل عکس، کلیپ‌های ویدئویی، فیلم و متن بر روی اینترنت موجود است. این اثر به پدیدهٔ اعتیاد به هرزه‌نگاری می‌پردازد.

کتاب اعتیاد به هرزه نگاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این اثر به روان‌شناسان و مشاوران خانواده پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اعتیاد به هرزه نگاری

«۱. نقشی که رها کردید را ادامه دهید، جامعه از افراد انتظار دارد تا نقش‌های خاص را بپذیرند و از حضور ممتد در جامعه اطمینان حاصل کنند. خانواده یک گروه است و هر عضو بالأخص والدین باید نقش خاص خود را ایفا کند؛ اما با این وجود این احتمال بالاست که معتاد نقش خود را ترک کند چون مشغلهٔ ذهنی برای تأمین نیازش جهت گرفتن نقش بیشتری دارد. این برای فرد می‌تواند سخت باشد؛ بنابراین باید دوباره آمادگی انجام تکلیفی را داشته باشید که باید انجام دهید. با این کار همسر سالم و حتی فرزندان باری که نباید حمل کنند را از دوش خود بر زمین می‌گذارند.

۲. اعتماد خانواده را مجدداً به دست آورید. اعتیاد می‌تواند منجر به از دست رفتن اعتماد شود چون اغلب معتادان جنسی رفتارهای خود را انکار می‌نمایند و همیشه بهانه‌تراشی می‌کنند. به عنوان یکی از ارکان رابطه، افراد معتاد اگر می‌خواهند رابطه‌شان را نجات دهند باید حداکثر تلاش خود را بنمایند. اعتماد با حرف و کلمه ساخته نمی‌شود؛ بنابراین حرف ساده قول دادن زبانی است. با متعهد کردن خودتان برای انجام چیزهای کوچک شروع کنید و با این کار همسرتان خواهد دید که نه تنها در کلام بلکه در عمل قول شما قابل اعتماد است.

۳. از موقعیت‌هایی که یادآور زندگی گذاشته‌تان است دوری کنید باید تلاش کنید از موقعیت‌هایی دور شوید که یادآور لذت‌های قبلی اعتیاد است. افکار و انرژی خود را به سمت چیزهای سازنده هدایت کنید.

۴. ارتباط را از نو پایه‌ریزی کنید و آن را به طور اثربخش انجام دهید. رابطه به دلیل اعتیاد گسسته شده است و پس زمان آن رسیده تا رابطه را از نو بسازید. همچنین گفتگو و کلام ابزار اثربخشی است که باید به آن گوش دهید و براساس باور و ادراکات خود واکنش نشان دهید. از پرسیدن چرایی یا اشاره به "تو " برای حمله و مقصر دانستن دیگران امتناع کنید. بلکه به جای آن از "من " استفاده کنید و مسوولیت رفتار و کلام خود را بپذیرید. این می‌تواند محیط امن ارتباطی ایجاد کند.

۵. یاد بگیرید چگونه با افراد خانواده معتاد، همدلی و همراهی کنید مهم این است که خانواده‌اش احساس کنند بیمار در این جنگ تنها نیست و این به شرطی دست یافتنی است که اعضای خانواده با بیمار همدلی کنند.

وقتی یاد می‌گیرید چگونه رابطهٔ گسسته را بسازید فرد معتاد قطعاً انگیزهٔ بیشتری برای پیگیری درمان خواهد داشت نه فقط فرد بیمار بلکه خانواده نیز از این درمان بهره خواهند برد.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۷۰۴۵۴۲
۱۴۰۲/۰۴/۰۵

این کتاب برای کسانی که اعتیاد جنسی در فضای مجازی یا واقعی و یا اعتیاد به پورن دارند بینهایت اگاهی بخش، مفید و در جهت درمانشون راهگشا هست، میتونن کاملاً اگاه بشن که چه بلایی سر خودشون آوردن، چرا نباید

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۴۵۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان