دانلود و خرید کتاب داستان مدیریت (جلد اول) محمد سلطانی یگانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان مدیریت (جلد اول) اثر محمد سلطانی یگانه

کتاب داستان مدیریت (جلد اول)

معرفی کتاب داستان مدیریت (جلد اول)

کتاب داستان مدیریت (جلد اول) نوشتهٔ محمد سلطانی یگانه است. این کتاب را انتشارات مانیان منتشر کرده است.

درباره کتاب داستان مدیریت (جلد اول)

نویسنده در مجموعه کتاب‌های داستان مدیریت به زبان ساده و داستانی به مبانی مدیریتی‌ می‌پردازد. مبانی‌ای که در زندگی یک خانم خانه‌دار گرفته تا یک مدیرکل، کاربرد دارد. این کتاب از همان آثاری است که می‌تواند مسیر زندگی شما را عوض کند.

مضمون این کتاب درباره چگونگی رسیدن به تعالی است. یک نوزاد از بدو تولد با گریه و خنده‌هایش، چگونگی ارتباط با دیگران و حتی میزان دریافت شیر و سایر خواسته‌هایش را تعیین و مدیریت می‌کند و اگر نتواند این مدیریت را انجام دهد زندگی‌اش به خطر خواهد افتاد. پس ما انسان‌ها از هنگام تولد یک مدیر به دنیا آمده‌ایم که باید پروژه‌ای بزرگ را مدیریت کنیم، پروژه‌ای به نام زندگی و درنهایت آنچه جایگاه ما را در دنیا و آخرت تعیین خواهد کرد چگونگی مدیریت این پروژه است و آن چیزی که ما را از به ثمر رسیدن زندگی‌مان آن‌گونه که شایسته است بازمی‌دارد عدم آگاهی ما برای چگونگی مدیریت این پروژه است. این کتاب به خواننده کمک می‌کند درک بهتری از مدیریت داشته باشد. 

خواندن کتاب داستان مدیریت (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مدیریت زندگی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب داستان مدیریت (جلد اول)

هنگامی‌که به موسسه فنی رفتم تا فایل این کتاب رو از تایپیست بگیرم؛ خانم تایپیستی که کتاب رو تایپ کرده بود اونجا نبود و همکاران اون خانم من رو به اطاق مدیر راهنمایی کردند. گفته بودند این آقایی که کتاب رو نوشته وقتی اومد فایلش رو ببره، بیارینش اطاق من. من رو تحت‌الحفظ به اطاق مدیر بردند.

مدیر نگاهی به سراپای من انداخت.

مدیر: تو چی نوشته بودی تو این کتاب؟

چطور؟

مدیر: این خانمی که کتاب شما رو تایپ کرد از بهترین تایپیست‌های ما بود. وقتی‌که کتاب رو تایپ کرد فایل رو تحویل ما داد و وسایلش رو برداشت و رفت.

چرا؟

مدیر: می‌گفت من دیگه جام اینجا نیست. می رم که به خواسته‌ها و آرزوهام برسم. اونقدر این کتاب روش تأثیر گذاشته بود که آروم و قرار نداشت و همون موقع وسط روز، بعد از تایپ کتاب رفت.

خیلی خوشحال بودم. اولین کسی که از این کتاب تأثیر گرفته بود تایپیست کتاب بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان