دانلود و خرید کتاب حقوقی باش امیرحسین شادمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقوقی باش اثر امیرحسین شادمانی

کتاب حقوقی باش

انتشارات:پژواک عدالت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حقوقی باش

کتاب حقوقی باش نوشتهٔ امیرحسین شادمانی است. نشر پژواک عدالت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای دست‌اندرکاران ورزش نوشته شده است.

درباره کتاب حقوقی باش

کتاب حقوقی باش می‌گوید که سال‌هاست با تبدیل‌شدن ورزش به یک صنعت پول‌ساز، توجه بسیاری از انسان‌ها به این پرمخاطره‌ترین فعالیت اجتماعی معطوف شده است. ازآنجاکه هر زمان با خطر روبه‌رو می‌شویم، همواره این خطر مسئولیت به‌همراه خواهد داشت، بدون‌شک پیش از ورود به محدودهٔ خطر، آمادگی قبلی و اطلاعات کامل از نوع مخاطره و نحوهٔ پیشگیری و مقابله با آن از اصول اولیه و مسلم عقلی است. پیشگیری از بروز مسئولیت در ورزش میسر نخواهد بود، مگر با افزایش دانش حقوقی جامعهٔ ورزش و به‌کاربستن اطلاعات کسب‌شده در محدودهٔ عملکردی ویژهٔ خود. این مسئله دست‌یافتنی نخواهد بود؛ مگر با گسترش منابع علمی و کتب کاربردی حقوق ورزشی، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های منظم، پرورش حقوق‌دانان ورزشی از طریق سیستم دانشگاهی و تعیین متولی حقوق ورزشی در کشور به‌منظور سامان‌بخشی به امورات حقوقی جامعه بزرگ ورزش کشور.

کتاب حاضربا هدف غنی‌سازی و بهبودبخشی منابع علمی و تجربی حقوق ورزشی در کشور، در ۲ بخش حقوق و تکالیف دست‌اندرکاران ورزشی و پرسش‌ و پاسخ‌ برای اولین مرتبه در کشور گام برداشته و حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش در علم حقوق و تجربهٔ حضور ورزشی در حوزه‌های مختلف را به رشتهٔ تحریر در آورده است.

خواندن کتاب حقوقی باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دست‌اندرکاران ورزش پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب حقوقی باش

«حقوق

حقوق به مجموعه قواعد و مقرراتی گفته می‌شود که روابط میان مردم در یک جامعه را تنظیم می‌کند و بر آن حاکم است. این حاکمیت موجب می‌شود تمامی افرادی را که در جامعۀ معین زندگی می‌کنند، ملزم به  رعایت این قواعد و مقررات نماید. ازاین‌رو تبعیت از حقوق هر کشور شرط اصلی و اساسی آن جامعه نیز است.

ورزش

ورزش به تمامی فعالیت‌های فیزیکی و ذهنی بدن گفته می‌شود که مردم آن را به‌صورت حرفه‌ای یا تفریحی یا به‌منظور تناسب اندام انجام می‌دهند و از آن برای کسب سلامتی و نشاط استفاده می‌کنند. درصورتی‌که ورزش به‌صورت حرفه‌ای دنبال شود، ورزشکاران ملزم به رعایت مقرراتی هستند که با پذیرش جمع زیادی از مردم جهان همراه است. درغیراین صورت می‌توان با رعایت اصولی که برای سلامتی مضر نباشد، فعالیت‌های ورزشی را به‌منظور تناسب اندام یا تفریح دنبال کرد.

حقوق ورزشی

حقوق ورزشی مجموعه قوانین و مقرراتی است که حاکم بر تمام اهالی ورزش اعم‌از ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران ستادی، مدیران اماکن ورزشی، پزشکان و امدادگران ورزشی، تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی، واردکنندگان و صادرکنندگان لوازم ورزشی، تماشاگران، نویسندگان ورزشی، خبرنویسان و عکاسان ورزشی است.

به تعبیر ما حقوق ورزشی، یعنی حقوق و تکالیف جامعه ورزش.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۵۳۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان