دانلود و خرید کتاب یادگیری مجازی همه جانبه کریک فرلیچ ترجمه زهرا طالب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری مجازی همه جانبه اثر کریک فرلیچ

کتاب یادگیری مجازی همه جانبه

معرفی کتاب یادگیری مجازی همه جانبه

کتاب یادگیری مجازی همه جانبه نوشتهٔ کریک فرلیچ با ترجمهٔ زهرا طالب و حامد محمودزاده در انتشارات آوای نور چاپ شده است.

درباره کتاب یادگیری مجازی همه جانبه

واقعیت مجازی با ظرفیت‌های بالایی که دارد می‌تواند به‌خوبی در بخش آموزش نیز به‌کار گرفته شود و اطلاعات پیچیده را به‌صورت بصری و با غوطه‌ورشدن در دنیای مجازی برای معلمان، استادان و هرکس که در محیطی آموزشی قرار دارد فراهم کند.

کتاب یادگیری مجازی همه‌جانبه با ارائهٔ راهکارهای عملی در زمینهٔ کاربرد واقعیت مجازی در علوم مختلف، می‌تواند برای دروس آموزش مجازی در مقطع ارشد و دکترا، و اساتید و پژوهشگران علاقه‌مند به حیطهٔ فناوری‌های واقعیت‌افزوده مورد استفاده قرار گیرد.

هر بخش از کتاب یادگیری مجازی همه جانبه به کاربرد واقعیت مجازی در رشته‌ها و علوم مختلف پرداخته و با معرفی بازی‌ها و طرح درس‌های عملی، چگونگی به‌کارگیری این تکنولوژی را در آموزش محقق کرده است. سؤالات مطرح‌شده در پایان هر فصل می‌تواند معیاری جهت سنجش و بازخوردی برای آگاهی از مفاهیم آموخته‌شده در هر فصل باشد. همچنین معرفی نرم‌افزارها، بازی‌ها و طرح درس‌های عملی می‌تواند برای معلمین علاقه‌مند در زمینهٔ به‌کارگیری واقعیت‌افزوده در دروس مختلف کمک‌کننده باشد.

کتاب یادگیری مجازی همه جانبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین و موضوع واقعیت مجازی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب یادگیری مجازی همه جانبه

«بسیاری از مردم، مجذوب و شیفتهٔ داستان‌های علمی تخیلی هستند. محبوبیت رمان‌های آیزاک آسیموف و افرادی که ساعت‌ها برای تماشای آخرین فیلم‌های "جنگ ستارگان" و "پیشتازان فضا" صف می‌کشند، تنها دو نمونه از این موارد است. فناوری جدید و پیشرفته در داستان‌های علمی‌ـ تخیلی، حسی آمیخته از وحشت، کنجکاوی و تعجب را، در مورد اینکه جهان در آینده ممکن است چگونه باشد، ارائه می‌دهد. اگرچه شمشیر نوری مورد استفاده در جنگ ستارگان و یا فضاپیمای مورد استفاده در پیشتازان فضا هنوز در واقعیت ساخته نشده، اما جنبه‌های مختلف این ابزارها، از منظر فناوری توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این، همان معجزهٔ قرن اخیر، واقعیت مجازی، است.

وقتی اولین بار صحبت از مواجهه با واقعیت مجازی همه‌جانبه به میان می‌آید، اکثر افراد یک داستان در ذهنشان دارند. من هم اولین بار، دو سال پیش، به موضوع واقعیت مجازی علاقمند شدم؛ زمانی که پسر نوجوانم می‌خواست به فروشگاه مایکروسافت در مرکز خرید منطقه‌مان برود تا یکی از آنها را امتحان کند. بعد از امضا کردن بسیاری فرم رضایت و مجوز، من و پسرم، با گذاشتن یک نمایشگر هدستِ نصب روی سر(HMD) وارد یک دنیای کاملاً جدید شدیم. من به شدت تحت تأثیر واقعی بودن و کیفیت این تجربه قرار گرفتم و یک بازی طراحی‌شده توسط شرکت والو، به نام "آزمایشگاه" را بازی کردم. تجربیات کوچک زیادی وجود داشت، اما یکی از مهم‌ترین آنها بازی "لانگ‌بو" بود.

در این بازی، کاربر از یک تیروکمان استفاده می‌کرد تا به موجودات کوچکی که سعی در حمله به قلعهٔ او داشتند تیراندازی کند. هنگامی که بازیکنان، رشته‌های تیروکمان را به عقب می‌کشند، صدای وزوز ظریفی در کنترل‌کنندهٔ واقعیت مجازی خود دریافت می‌کنند که این احساس را ایجاد می‌کند که واقعاً در حال بازی با یک تیروکمان هستند.

زمانِ بازگشت به خانه، داخل خودرو دربارهٔ این موضوع صحبت کردیم که این ابزار چقدر می‌تواند برای آموزش کودکان در مدرسه مفید باشد. از آن به بعد تمام تلاشم را کردم تا چیزهای بیشتری دربارهٔ این موضوع بیاموزم و اینکه این ابزار چگونه می‌تواند در خدمت مربیان مدرسه قرار بگیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

حجم

۱۰۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان