دانلود و خرید کتاب سیاست گذاری رسانه ای علی حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیاست گذاری رسانه ای اثر علی حیدری

کتاب سیاست گذاری رسانه ای

نویسنده:علی حیدری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سیاست گذاری رسانه ای

کتاب سیاست گذاری رسانه ای نوشتهٔ علی حیدری است. این کتاب را انتشارات سیمای شرق منتشر کرده است.

درباره کتاب سیاست گذاری رسانه ای

سیاست‌گذاری رسانه‌ای مجموعه‌ای از اصول و هنجارهاست که به‌منظور راهبری سازمان‌های رسانه‌ای تدوین می‌شود. هر سیاست‌گذاری‌ای بر مبنای جهان‌بینی‌ای انجام می‌شود که باید آن را شناخت. سیاست‌گذاری رسانه‌ای از ایدئولوژی‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور و ارزش‌هایی که زیربنای آن را تشکیل می‌دهد، ناشی می‌شود و می‌کوشد این ارزش‌ها را با نیازهای واقعی و آینده‌نگری‌های رسانه‌ای مربوط سازد.

جهان حاضر و دورنمای جهان آینده به سبب تأثیر و تأثرات پیشرفت‌های فناورانه در عرصه‌های مختلف کامپیوتر، اینترنت، ماهواره، موبایل و ابزارهای هوشمند، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه هم‌افزایی و همگرایی بین این فناوری‌های نوین در عرصهٔ رسانه‌ای در مسیری حرکت می‌کند که می‌توان جهان آینده را جهان رسانه‌ای نامید و بر همین اساس بایستی «مهارت رسانه‌ای» را نیز به سایر مهارت‌های مدیران (نظیر مهارت ادراکی، مهارت رهبری، مهارت فنی و..) افزود. 

سرعت تولید محتوا و نشر و بازنشر پیام‌ها در جهان رسانه‌ای جدید به حدی است که دیگر لازم است مدیران و کارشناسان و به‌طورکلی هریک از اجزای سازمان دارای مهارت و کارکرد رسانه‌ای خاص خود باشند و در این میان وجود یک مدل سیاست‌گذاری رسانه‌ای ضرورت می‌یابد تا این اجزا و رده‌های سازمانی بتوانند به نحو مطلوب و متناسب و دقیق در قالب یک منظومۀ رسانه‌ای نقش خود را ایفا و به سازمان در شکل‌دهی یک فضای رسانه‌ای مطلوب کمک کنند. هر قدر گستره‌های فعالیتی، زمانی، جمعیتی و جغرافیایی در سازمان وسیع‌تر و متنوع‌تر باشد، نیاز به سیاست‌گذاری رسانه‌ای از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار می‌شود. 

این کتاب سعی دارد رویکردی نوین و دقیق را در زمینه سیاست‌گذاری ارائه کند.

خواندن کتاب سیاست گذاری رسانه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه رسانه پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۳ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان