دانلود و خرید کتاب عاشقی با خدا زهرا نجاتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عاشقی با خدا اثر زهرا نجاتی

کتاب عاشقی با خدا

نویسنده:زهرا نجاتی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عاشقی با خدا

کتاب عاشقی با خدا نوشتهٔ زهرا نجاتی است. این کتاب را انتشارات آذرفر منتشر کرده است. 

درباره کتاب عاشقی با خدا

کتاب عاشقی با خدا داستان سفر روحی نویسنده است برای رسیدن به خدا. او به راه می‌افتد تا بتواند روحش را آرام کند و با اندوه ازدست‌دادن مادرش کنار بیاید. غم و سرخوردگی و حیرانی آن‌چنان روحش را گرفته است که نمی‌تواند زیبایی‌های جهان را درک کند و حضور خدا را احساس کند. این کتاب مسیر درک عشق به خداوند است. 

خواندن کتاب عاشقی با خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دل‌نوشته پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب عاشقی با خدا

«به گذشته بازمی‌گردم به دورانی که غمگین بودم نالان و از همه دنیا دل‌کنده بودم همش فریاد می‌زدم خداوندا چرا مادرم را از من گرفتی چرا؟ من چگونه زندگی کنم بدون مادرم؟! دلم نوازش‌های مادرم را می‌خواهد و بعد از ساعت‌ها از شدت اشک به خواب می‌رفتم.

دنیا برایم به آخر رسیده بود و امیدی به زندگی در من نمانده بود. سال‌هایی را می‌گذراندم که همش سخت بود تاریکی وجودم را فراگرفته بود تاریک تاریک و وجودم دوست نداشت از تاریکی به روشنایی بازگردد همیشه پرده اتاقم را می‌کشیدم دوست داشتم اتاقم نیز تاریک شود و در غم باقی بمانم.

روزنه امید رخت بسته بود. تمام دلخوشیم خواندن کتاب بود گاهی تا نیمه‌شب بیدار بودم و کتاب می‌خواندم گاهی می‌نوشتم تا آرام بگیرم نوشتن را دوست داشتم و تمام دلخوشیم بود.

سال‌های سال سپری شد و کمی آرام شدم دنیا را با تمام رنگ‌هایش پذیرفتم اما هنوز ایمانم قوی نبود گاهی ناله می‌کردم گاهی سجده می‌کردم و دنبال گم شده‌ای بودم که هنوز زمانش نبود پیدایش کنم سرگردان بودم و حیران.

روزی از روزها که دنبال گم شده‌ام بودم به پارك رفتم پارکی که اطراف منزلمان بود خدای من گل‌ها چقدر زیبا بود درختان برگ‌ها بوی گل‌ها هوای بهار در پارك پیچیده بود و من به دنیای جدیدی وارد شدم گویی تاریکی که چشمانم را ربوده بود کمکم محو می‌شد و روشنایی در وجودم قرار می‌گرفت»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۴۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان