دانلود و خرید کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8 مایکل لاو ترجمه رامین ارفع نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8 اثر مایکل لاو

کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8

کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8 نوشتهٔ مایکل لاو و امی کولینز با ترجمهٔ رامین ارفع نیا در انتشارات ماهواره چاپ شده است. کتاب حاضر مشتمل بر ۱۰ فصل است که می‌تواند یک فرد مبتدی را به کاربری حرفه‌ای تبدیل کند.

درباره کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8

کتاب «آشنایی با ArcGIS Pro 2.8» از مجموعه انتشارات شرکت ESRI است که توسط دو تن از اساتید برجسته میشل لاو و امی کالینز نوشته شده است. باتوجه‌به وجود انبوهی از داده‌های مکانی و توصیفی و همچنین کاربردهای روزافزون آن‌ها در علوم مختلف مانند منابع طبیعی، محیط زیست، علوم خاک‌شناسی و زمین‌شناسی و حتی علوم انسانی ضرورت استفاده از روش های نوین و پلتفرم‌های پیشرفته در سیستم اطلاعات مکانی را مطرح ساخته‌اند. سیستم اطلاعات مکانی قادر است داده‌های مربوط به موقعیت مکانی پدیده‌ها را به همراه اطلاعات توصیفی آن‌ها به‌طور یکپارچه نگهداری و به‌طور هم‌زمان جهت طراحی، برنامه‌ریزی و حل مشکلات مورد استفاده قرار دهد. ایجاد و به‌کارگیری سیستم‌های اطلاعات مکانی منجر به بروز پیشرفت‌های بزرگی در علومی شده است که با داده‌های مکانی سروکار دارند. 

کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی است که می خواهند با نرم افزار Pro ArcGIS - نسل جدیدی از نرم افزار GIS که توسط شرکت ESRI توسعه داده شده است - آشنا شوند. این کتاب برای شماست که دانشجوی دانشگاه در یک دوره مقدماتی GIS هستید، یا یک فراگیر خانگی هستید که می خواهید دانش GIS را پایه‌گذاری کنید و یا یک کاربر حرفه‌ای هستید که در پی افزودن GIS به سبد مهارتی خود هستید. برای خواندن این کتاب هیچ دانش نرم‌افزاری GIS قبلی مورد نیاز و انتظار نیست. این کتاب همچنین مناسب برای کسانی است که می‌خواهند محصول متفاوت GIS را مورد استفاده قرار دهند و ببینند چگونه می‌توانند وظائف و کارها را در یک محیط جدید انجام دهند.

بخشی از کتاب آشنایی با ArcGIS PRO 2.8

«GIS جنبه های زیادی دارد از جمله اینکه داده ها را جمع آوری، ذخیره و مدیریت می کند. این به شما امکان می دهد تا داده ها را مجسم، جستجو، تجزیه و تحلیل و تفسیر کنید تا روابط، الگوها و روندها را درک نمایید. GIS را می توان به سادگی برای تولید نقشه و کارتوگرافی استفاده کرد. می توانید از آن در صفحات وب برای مشاهده نقشه ها و مجموعه داده ها استفاده نمود. همچنین می توان از آن برای انجام تجزیه و تحلیل مکانی برای استخراج اطالعات از چندین منبع داده استفاده کرد. در هر ظرفیت و سطحی، نتایج حاصل از یک پروژه GIS می تواند بر تصمیم گیری ها تأثیر بگذارد. سازمانها تقریباً در هر صنعتی، صرف نظر از اندازه، از GIS بهره میبرند و به ارزش آن پی برده اند. جمع آوری داده های مکانی - یعنی اطالعاتی که موقعیت های دنیای واقعی و اشکال عوارض جغرافیایی و روابط بین آنها را نشان می دهد - شامل استفاده از مختصات و یک نقشه مناسب برای ارجاع این داده ها بر روی سطح زمین است. به عنوان مثال، فاصله ای که یک منطقه حفاظت شده و یک محله از شهر را از هم جدا می کند، نمونه ای از یک رابطه مکانی است. چگونه حیات وحش در منطقه حفاظت شده تحت تأثیر فشارهای فزاینده یک محیط شهری رو به رشد قرار می گیرد؟ روابط مکانی بین عوارض جغرافیایی امکان مقایسه انواع مختلف داده ها را فراهم می آورد.»

نظرات کاربران

jalil kiani
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

درود بر دکتر رامین ارفع نیا...استاد ارجمند...ایشان الگوی دانشحویان منجمله من بودند بسیار تاثیرگذار دلسوز ..باسواد و احاطه کامل به کار.جدی ودوستداشتنی ...❤️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹۱ صفحه

حجم

۵۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان