دانلود و خرید کتاب محرمانه با همسران اشرف السادات فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محرمانه با همسران اثر اشرف السادات فتحی

کتاب محرمانه با همسران

معرفی کتاب محرمانه با همسران

«محرمانه با همسران» نوشته پژوهشگران مرکز مطالعات وتحقیقات حیات طیبه، اشرف‌السادات فتحی( -۱۳۴۵)، مریم تیموری پیرامون مهارت‌های روابط جنسی زناشویی است.

این کتاب به بیان نیاز انسان به ازدواج از جهات مختلف، دستوراتی که باعث نزدیکی یک زوج را فراهم کرده و محبت را بین آنها جاری می‌سازد را از زبان روایات بیان می‌سازد. اکثر زوج‌ها در تلاش هستند تا به هر طریقی می‌شود شادی و رضایتمندی را در زندگی مشترکشان زنده نگه دارند.

عوامل بسیار زیادی همانند برنامه‌های سخت کاری، تربیت فرزندان، افزایش سن و... وجود دارند که می‌توانند به راحتی زندگی جنسی انسان‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهند اما آنچه که زوج را همچنان به هم نزدیک نگه می‌دارد علاوه بر مرور خاطرات گذشته، دوستان، اقوام و خیلی چیزهای دیگر وجود صمیمیت فیزیکی است.

در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم:

«خداوند حکیم برای هر نیازی که در درون انسان قرار داده، پاسخی در بیرون نهاده است؛ ازدواج نیز پاسخی است مشروع که زن و مرد به بسیاری از نیازهای حیاتی خود می‌دهند، از جملۀ آن‌ها، نیاز به آمیزش جنسی و همبستری است که پاسخ به آن، از مهمترین پایه‌ها و ارکان حفظ هر زندگی زناشویی می‌باشد. علاوه بر اصل نیاز، چگونگی پاسخ به آن نیز آن‌قدر اهمیت دارد که روایات زیادی را به خود اختصاص داده است.

امام صادق (ع) در ضمن حدیثی از پیامبر اکرم (ص) نقل فرمود که حضرت به ابوذر فرمود: نزد همسرت برو تا پاداش بری، ابوذر پرسید یا رسول الله آیا اگر نزد ایشان بروم پاداش می‌برم؟

حضرت فرمود همچنان که اگر از راه حرام اقدام کنی گناه کرده‌ای اگر در حلال باشد پاداش می‌بری.

اما متأسفانه به دلایل واهی همچون شرم و حیای افراطی و یا دید غیر واقع بینانه اجتماع به این موضوع، آموزش‌های لازم پیش از زفاف به زوجین جوان ارائه نمی‌شود و آن‌ها در طول زندگی دچار مشکل و یا سردرگمی می‌شوند.»

نظرات کاربران

Ebrahimmovahed
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

بسیار کتابی آموزنده،البت بیشتر برای کسانی که خواسته یا ناخواسته،اسلام را‌زیرسوال برده و مسایل جنسی را فارغ از اسلام ناب محمدی میدانند. واقعا رعایت مسایل این کتاب ثمربخش خواهد بود.

مهدیفا
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

من نسخه چاپی کتاب رو سه سال قبل خریدم .... بسیار آموزنده بود .... در واقع با وجود اینکه همش میگن رسانه ها زیاد و نشر اطلاعات زیاد هست و.... برای خود من عجیب بود که نود درصد مطالب کتاب

- بیشتر
کاربر 1592169
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

خیلی کتاب خوب و مفیدی هست حتما بخونید

علیرضا سلامی
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

دوستان میتوانست این کتاب کاملتر باشد در رابطه با مسایل جنسی کوتاه صحبت شد اگر کتابی بود که موردی هم بررسی میکرد بهتر بود

علی علیزاده
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

سلام در این زمینه کتاب های مفید بهتری هست که میتونه شما رو راهنمایی کنه. کتاب کامل و جامعی نیست.

کاربر ۲۲۸۵۲۵۴
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

خیلی متعصبانه بود .کتابش روشنفکرانه نبود.و خیلی آموزنده نبود

علی(م)
۱۳۹۵/۱۰/۰۲

خریدن این کتاب رو اصلا توصیه نمیکنم، کتاب خوبی نیست و توصیه هایش بعضا، اصلا جالب نیست. پول خود را برای خرید کتابهای بهتر صرف کنید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
متأسفانه به دلایل واهی همچون شرم و حیای افراطی و یا دید غیر واقع بینانه اجتماع به این موضوع، آموزش‌های لازم پیش از زفاف به زوجین جوان ارائه نمی‌شود و آن‌ها در طول زندگی دچار مشکل و یا سردرگمی می‌شوند.
احمد رضا

حجم

۷۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۷۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان