دانلود و خرید کتاب مبانی دندانپزشکی ترمیمی در پری کلینیک مهشید محمدی بصیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مبانی دندانپزشکی ترمیمی در پری کلینیک

کتاب مبانی دندانپزشکی ترمیمی در پری کلینیک نوشتهٔ مهشید محمدی بصیر، محمد توکلی، زهرا طاهری، زهره مرادی، فاطمه ملاوردی، حسین گلزاری، محسن رضایی، مهدیه جمشیدیان و منصوره بابا صفری است. این کتاب در انتشارات دانشگاه شاهد منتشر شده است. 

درباره کتاب مبانی دندانپزشکی ترمیمی در پری کلینیک

پری‌کلینیک نخستین مرحلهٔ آشنایی دانشجویان با علم دندانپزشکی ترمیمی است. آنچه مسلم است کتب مرجع دندان‌پزشکی دارای ارزش علمی بسیار بالا بوده ولی حجم بالا و وسعت مطالب موجود، موجب شده است تا علاقهٔ دانشجویان به مطالعه این‌گونه کتب کمتر شود. کتاب مبانی دندانپزشکی ترمیمی در پری کلینیک با هدف تهیهٔ منبعی حاوی مطالب علمی متناسب با واحد مبانی ترمیمی نوشته شد تا مجموعه‌ای از اطلاعات را به زبانی ساده و علمی و در حین حال خلاصه را برای دانشجویان ارائه دهد. کتاب حاضر به‌صورت یک درسنامه با تصاویر شماتیک نوشته شده و این کتاب می‌تواند کمبود یک منبع آموزشی متناسب با واحد پری‌کلینیک ترمیمی را جبران نماید.

خواندن کتاب مبانی دندانپزشکی ترمیمی در پری کلینیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان دندان‌پزشکی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 6492537
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

عالی

shahab Behdad
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

دوستان لطف کنید اصلاحش کنید من خریدمش ولی یه کتاب دیگه رو برام آورده به اسم راز گنجشک ها یا همچین چیزی یه کتاب بچگونه و مصوره میشه لطفا نسخه اصلی رو قرار بدید به پشتیبانی هم گفتم چند روزه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان