دانلود رایگان کتاب حواریون حسین محمدرضا سنگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حواریون حسین اثر محمدرضا سنگری

کتاب حواریون حسین

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حواریون حسین

کتاب حواریون حسین نوشتهٔ محمدرضا سنگری است. حوزه هنری استان فارس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیش‌درآمدی بر سی‌و‌هفتمین شب شعر عاشورا است.

درباره کتاب حواریون حسین

کتاب حواریون حسین پیش‌درآمد سی‌و‌هفتمین شب شعر عاشوراست که قدیمی‌ترین و مستمرترین حرکت مردمی، هیئتی و غیردولتی ادبیات آیینی کشور است . این رویداد توسط ستاد برگزاری شب‌های شعر عاشورا و به قلم دکتر محمدرضا سنگری نوشته شده و نسخهٔ الکترونیکی آن نیز با همراهی حوزهٔ هنری فارس منتشر شده است.

حواریون حسین علیه‌السلام عنوان سی و هفتمین دوره شب شعر عاشورا و موضوع محوری آن «مسیحیت و عاشورا» است که به روایت‌هایی همچون کربلا زادگاه حضرت مسیح علیه‌السلام و حضور حضرت مریم و حضرت مسیح علیه‌السلام در کربلا و حواریون حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه‌السلام همچون وهب و خاندان وهب، دیر راهب و سفیر مسیحی روم در دربار شام می‌پردازد.

فراز پایانی کتاب نیز «عاشوراسروده‌های مسحی» نام دارد و اشعار عاشورایی شاعران مسیحی معاصر لبنان نظیر «جورج حنا شکور»، «بولس سلامه»، «جرج (ژرژ) زکی حاج» و نویسنده مسیحی «سوری آنتوان بارا» را در خود جای داده است.

خواندن کتاب حواریون حسین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران شعر با موضوع عاشورا پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

راحیـل
۱۴۰۱/۰۵/۱۰

اولین کتابیه که میخونم درمورد امام حسین و یارانشون انقدر خوشگل و تمیز حرف بزنه ... همیشه یه سری حرفای تکراری شنیده بودم ! این بار دارم به امام حسین ، عاشورا ، شهادت از زاویه ی دیگه نگاه میکنم که

- بیشتر
کاربر ۴۸۶۳۶۳۵
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

سلام به همه ی افراد خوشحال و شاداب پیشنهاد می کنم 😁🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🎤🎤

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
رایگان