دانلود و خرید کتاب تجزیه و تحلیل اسکولیوز‮‬ ارین مایرز ترجمه میلاد فدایی ده‌چشمه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجزیه و تحلیل اسکولیوز‮‬ اثر ارین مایرز

کتاب تجزیه و تحلیل اسکولیوز‮‬

معرفی کتاب تجزیه و تحلیل اسکولیوز‮‬

کتاب تجزیه و تحلیل اسکولیوز‮‬ نوشتهٔ ارین مایرز است که با ترجمهٔ گروهی از مترجمان در انتشارات مبانی منتشر شده است. این اثر راهنمای مربیان پیلاتس در مورد اسکولیوز است. 

درباره کتاب تجزیه و تحلیل اسکولیوز‮‬

نویسنده کتاب حاضر یک مربی پیلاتس است که هدف او باتوجه‌به ظرفیت رشته‌ٔ پیلاتس و اختصاص‌دادن تمرینات آن برای اسکولیوز، توانمندسازی زندگی افرادی است که مانند خود او مبتلا به اسکولیوز هستند. در همین راستا مطالب کتاب باتوجه‌به آموزش‌‌های تخصصی وی در زمینه پیلاتس، مطالعهٔ پژوهش‌‌ها و مقالات مرتبط در زمینه اسکولیوز و تجربه شخصی خود و افرادی که با آن‌ها کار کرده، نوشته شده است. اسکولیز بیماری انجراف مادرزادی ستون فقرات است. 

نویسنده کتاب مطالب خود را در بخش‌های مختلف از جمله ارائه اطلاعات پیش‌زمینه‌ای در مورد اسکولیوز و درک آن، تجزیه و تحلیل اسکولیوز و معرفی ابزارها و روش‌های ساده بررسی وضعیت ستون فقرات و در نهایت مفاهیم حرکتی، تمرینات و آزمون‌های مختلف برای رفع اسکولیوز در اختیار خوانندگان قرار داده است.

فلسفهٔ آموزش نویسنده ساده است. توانمندسازی زندگی مردم از طریق حرکت صحیح آناتومیکی همچنین مأموریت نویسنده نیز این است: یافتن علت اصلی اختلال عملکرد حرکتی، همراه با سبک آموزشی بانشاط و در دسترس که مراجعه‌کنندگان در تمام سنین را به خود جلب کند.

تجزیه‌وتحلیل اسکولیوز یک کتاب راهنمای جامع و پیش‌گام است که به هر مربی کمک می‌کند تا بر ترس، اضطراب و تردید شایع ناشی از کار با مراجعه‌کنندگان اسکولیوزی غلبه کند.

ارین مایرز از روبه‌روشدن با افسانه‌ها و عقاید قدیمی درباره حرکت و بدن اسکولیوزی نمی‌ترسد، در عوض بینش منطقی خود را بر اساس آخرین پژوهش‌های علمی و نتایج سال‌ها موفقیت کار با مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. تعداد ابزارها و فنون کاربردی کتاب که می‌توانند بلافاصله مورداستفاده قرار گیرند، شگفت‌انگیز است.

«ارین مایرز» یک استاد در زمینه‌ٔ کاری خود است و این استعداد نادر را دارد که بتواند موضوعات پیچیده را ساده کند درحالی‌که «چگونگی» و «چرایی» همه چیزهایی که ارائه می‌دهد را نشان می‌دهد.

خواندن کتاب تجزیه و تحلیل اسکولیوز‮‬ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مربیان پیلاتس پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۹ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان