دانلود و خرید کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت جیمز اف. برودر ترجمه محمد وجدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت اثر جیمز اف. برودر

کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت

معرفی کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت

کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت نوشتهٔ جیمز اف. برودر و یوجین تاکر و ترجمهٔ محمد وجدانی و حسین جاجرمی است. انتشارات دیده بان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از نظر عملیاتی در حوزهٔ طرح‌ریزی اقدامات کنترلی، حفاظتی و پیشگیری است.

درباره کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت

کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت ابتدا معنای ریسک را توضیح می‌دهد. فصل دوم دربارهٔ شناسایی تهدید و آسیب‌پذیری است و فصل سوم به موضوع اندازه‌گیری ریسک پرداخته است. چهارمین فصل کتاب حاضر «اندازه‌گیری و اولویت‌بندی احتمال خسارت» نام دارد و پنجمین فصل آن نیز «تحلیل هزینه / سود» و... .

این کتاب ۲۰ فصل دارد و و حاصل تجربه‌های سال‌های بسیاری از زندگی نویسنده‌های آن است. جیمز اف. برودر، یکی از نویسندگان این کتاب، بازرس کلاه‌برداری و کارشناس خبرهٔ حفاظت بوده و یوجین تاکر، نویسندهٔ دیگر، نیز در همین زمینه فعالیت داشته است.

ناظر علمی کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت مصطفی تمتاجی بوده است.

خواندن کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ امنیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تحلیل ریسک و سنجش امنیت

«تحلیل ریسک می‌تواند اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمات پایه‌ای صحیح را در اختیار مدیریت قرار دهد. تحلیل ریسک کامل می‌تواند بسیاری از پرسش‌ها را پاسخ دهد؛ پرسش‌هایی از قبیل: آیا پیشگیری از وقوع یک وضعیت، همیشه بهترین کار است؟ آیا همیشه چنین امکانی فراهم است؟ آیا خط‌مشی باید نحوه لحاظ کردن اثر یک وضعیت خطرناک را نیز در نظر بگیرد؟ (این، آن چیزی است که نیروگاه‌های انرژی هسته‌ای خود را برایش آماده می‌کنند). آیا صرف تشخیص و پذیرش این نکته که احتمال وقوع رخدادی نامطلوب می‌رود و نیازی نیست اکنون کاری انجام شود، بلکه باید از خطر آگاه بود، کافی است؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان