دانلود و خرید کتاب جین آستن که بود؟ سارا فابینی ترجمه زهرا خدا مروتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جین آستن که بود؟ اثر سارا فابینی

کتاب جین آستن که بود؟

معرفی کتاب جین آستن که بود؟

کتاب جین آستن که بود؟ نوشتهٔ سارا فابینی و ترجمهٔ زهرا خدا مروتی و ویراستهٔ افسانه سادات هاشمی حفظ آباد است و انتشارات شانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جین آستن که بود؟

هرساله مجله پیپل (People) شمارهٔ ویژه‌ای منتشر می‌کند که در آن به معرفی ۲۵ نفر از جالب‌ترین افراد سال می‌پردازد. در سال ۱۹۹۵، نام افرادی همچون رئیس‌جمهور بیل کلینتون، ستارهٔ مشهور سینمای جهان برد پیت، شاهزاده دایانا ملقب به شاهزاده‌ مردم و جِین آستِن نویسندهٔ ۶ کتاب پرفروش در آن لیست می‌درخشید. طبیعتاً دیدن نام رئیس‌جمهور ایالات متحده چیز دور از ذهنی نبود، اما دیدن اسم جین آستن که در سال ۱۸۱۷ فوت شده واقعا تعجب‌آور بود! علت امر این بود که در آن سال برای اولین بار یک فیلم دربارهٔ او ساخته شده بود.

جِین آستِن ۱۶ دسامبر ۱۷۷۵ به دنیا آمد و ۱۸ ژوئیهٔ ۱۸۱۷ از دنیا رفت. او نویسندهٔ قرن هجدهم و نوزدهم انگلیسی است که آثارش تأثیر گسترده‌ای بر ادبیات غرب گذاشت. شناخت او از زندگی زنان و مهارتش در نشان‌دادن ظرایف زندگی او را به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان عصر خودش تبدیل کرده‌است.

جین آستن با نگارش چهار رمان عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و اما به ترتیب در سال‌های ۱۸۱۱، ۱۸۱۳، ۱۸۱۴ و ۱۸۱۶ در زمان حیاتش نام خود را به‌عنوان نویسنده‌ای صاحب‌سبک به ثبت رساند. او با خواندن کتاب‌های متفاوت یادگرفت از چه چیزهایی پرهیز کند تا داستان‌هایش جالب و خواندنی شوند. به همین دلیل سبک جین آستن در شیوهٔ نگارش منحصربه‌فرد است و صدای راوی رمان را با عمیق‌ترین احساسات شخصیت‌های قصه پیوند می‌زند. به‌طوری‌که با خواندن داستان‌های وی می‌توان پا جای پای شخصیت‌های رمان‌های او گذاشت. جین آستن در محیطی نسبتاً منزوی زندگی کرد و اوقات خود را بیشتر به نوشتن گذراند. به نظر نقادان، او نبوغی دووجهی داشت: هم طنز قدرتمندی داشت و هم اخلاقیات و روحیات آدم‌ها را خوب می‌شناخت. این دو وجه در نوشته‌های او نیز تجلی یافته‌ است. زندگی اجتماعی و خانوادگی محملی است که نویسنده به کمک آن، با ژرف‌اندیشی، دربارهٔ انسان‌ها و روابط آن‌ها قضاوت می‌کند و نظر می‌دهد. جین آستن غالباً زنان نویسنده هم‌دورهٔ خودش را به خاطر سبک دراماتیک و خسته‌کنندهٔ قصه‌های عاشقانه در رمان‌هایشان دست می‌انداخت.

کتاب جین آستن که بود؟ به صورت کامل دربارهٔ زندگی و سبک ادبی جین آستن توضیح می‌‌دهد.

خواندن درباره کتاب جین آستن که بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با زندگی یک زن نویسندهٔ مشهور و بزرگ آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان