دانلود و خرید کتاب مدارس جاسوسی دانیل گلدن ترجمه شهریار اسلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدارس جاسوسی اثر دانیل گلدن

کتاب مدارس جاسوسی

نویسنده:دانیل گلدن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدارس جاسوسی

کتاب مدارس جاسوسی نوشتهٔ دانیل گلمن است که با ترجمهٔ شهریار اسلامی در انتشارات دیده بان منتشر شده است. این کتاب به این موضوع می‌پردازد که سازمان سی.آی.ا (CIA)، اف.بی.آی (FBI) و سازمان‌های اطلاعاتی خارجی چگونه از دانشگاه‌های آمریکا بهره‌برداری می‌کنند.

درباره کتاب مدارس جاسوسی

دانیل گلمن در این کتاب به این موضوع پرداخته است که سرویس‌های اطلاعاتی تحصیلات عالی آمریکا را هدف گرفته‌اند. او در این کتاب توضیح می‌دهد که خاطرات افسران سابق CIA نشان می‌دهد بهره‌کشی از دانشجویان جدید در دانشگاه‌ها یا کنفرانس‌های فرهنگی امری طبیعی است.

گلمن این کتاب را به دو بخش تقسیم کرده است. اول به بررسی جاسوسی خارجی و آمریکایی در دانشگاه می‌پردازد. از جمله وقایع فاش‌ شده در بخش ۱ عبارت‌اند از: دانشجوی فارغ‌التحصیل چینی که از طریق آزمایشگاه دانشگاه دوک، تحقیقی دربارۀ نامرئی بودن با بودجۀ پنتاگون را می‌دزدد. یک زن پورتوریکویی تحسین‌کنندهٔ رژیم کاسترو که هم خودش برای کشور کوبا جاسوسی می‌کند و هم هم‌کلاسی دانشگاهی‌اش را که به یکی از مخرب‌ترین عوامل نفوذی داخل دولت ایالات متحده تبدیل می‌کند.

در بخش ۲: سازمان CIA کنفرانس‌های فرهنگی برگزار می‌کند تا بتواند دانشمندان برنامۀ سلاح‌های هسته‌ای را برای ترک آنجا و پناهنده شدن ترغیب کند. مأموران CIA که به طور مخفیانه در دانشگا‌ه‌ هاروارد به استخدام افراد در حین تحصیل می‌پردازند و برنامه‌های کارآموزی که کارشان آموزش مقامات ناآگاه است و داجین پنگ، استاد مستأصل شدۀ دانشگاه فلوریدای جنوبی، به مصاف مأمور FBI ، دایان مرکوریو می‌رود.

خواندن کتاب مدارس جاسوسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به مطالعات سیاسی و اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان