دانلود و خرید کتاب راز نفوذ بر قلب ها محمدرضا باغخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز نفوذ بر قلب ها اثر محمدرضا باغخانی

کتاب راز نفوذ بر قلب ها

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راز نفوذ بر قلب ها

کتاب راز نفوذ بر قلب ها نوشتهٔ محمدرضا باغخانی است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر کلید طلایی عشق و مودت بر اساس صمیمیت ماندگار است.

درباره کتاب راز نفوذ بر قلب ها

کتاب راز نفوذ بر قلب ها علت موفق‌شدن برخی از روابط عاطفی را برمی‌شمارد، سرشکستگی‌ها و طلاق‌های عاطفی همسران را آسیب‌شناسی می‌کند و نیز درمورد تحولی عظیم در روابط رمانتیک و کامیابی دختران و پسران سخن می‌گوید.

این کتاب، مطالب خود را با پرداختن به موضوع احساسات و عواطف آغاز کرده است. سپس به روان‌شناسی روابط عاطفی پرداخته و توصیه‌هایی برای بهبود این روابط ارائه کرده است. فصل ۴ این کتاب «چگونه دیگران را عاشق خود کنیم» نام دارد. فصل ۵ دربارهٔ دوران مجردی و فرایند همسرگزینی است. فصل ۶ درمورد ازدواج است و فصل ۷  نیز دربارهٔ خلق رابطه‌ای رؤیایی.

خواندن کتاب راز نفوذ بر قلب ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که دوست دارند روابط بهتری با دیگران داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب راز نفوذ بر قلب ها

«هدف من از تحریر این کتاب فوق العاده و ارزشمند، کمک به آحاد جامعه در ایجاد روابط رؤیایی درخلق زندگی عاشقانه و ارتباط صحیح به دور از کشمکش که متاسفانه در اکثر جوامع امروزی دیده می شود.

اگر شما برقراری رابطه مناسب و خارق العاده را در سر می پرورانید و می خواهید دنیا را جای بهتری برای زندگی خود و دیگران کنید تا در نهایت فرصت غنی از یک رابطه خوشایند را برای خود به ارمغان آورید، باید مسیر مناسبی را انتخاب کنید. شما می توانید سلیقه رفتاری خود را تغییر دهید و افراد صمیمی و مهربان را جذب رابطه خود کنید یا اینکه با گله و شکایت به زندگی فعلی خود ادامه دهید و یک عمر عذاب وجدان را برای خود بخرید.

اگر تصمیم به تغییر و بهبود روابط عاطفی گرفته اید، بنابراین به جای شکایت و غُرزدن از وضعیت کنونی، از مسیر قربانی شدن فاصله بگیرید تا مسیرهای زیبا و جذاب زندگی را درک نمایید.

شما با احساس رضایت قلبی، شرایط و اتفاقات را جذب می کنید. ما باید قلبهایمان را برای نظاره زیباییهای درونی جهان وسعت بخشیم تا با احساس صمیمیت و مهربانی، افراد قلب و ذهنشان را به سوی ما بگشایند؛ باید یکدیگر را به طور کامل بپذیرید و زمانی دیگران را می توانید متقاعد کنید که برای رسیدن به اوج لذت باهم بودن، جذابیت داشته باشید... .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۸۱,۹۰۰
تومان