دانلود و خرید کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات کریگ ترن بال ترجمه محمدعلی دهقان دهنوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات اثر کریگ ترن بال

کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات

معرفی کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات

کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات نوشتهٔ کریگ ترن بال (از راهبردشناسان مشهور املاک و مستغلات) و ترجمهٔ محمدعلی دهقان دهنوی، مهسا قربانی بوانی، میثم باقری کوپایی و علی دشتی سیسی است. انتشارات گیوا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر تخصصی دربارهٔ نسل بعدی سرمایه‌گذاری در ملک است.

درباره کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات

کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات از شیوه‌های گوناگون تأمین مالی می‌گوید. روش‌های مختلفی برای تأمین مالی در دنیا به وجود آمده که در سرتاسر جهان در حال گسترش است. «تأمین مالی جمعی» یکی از این شیوه‌های جدید است که برای تأمین تمام یا بخشی از سرمایهٔ موردنیاز جهت آغاز یا انجام یک فعالیت مشخص به کار می‌رود. راهکاری که ایده و طرح شما را به معرض قضاوت عمومی می‌گزارد و در یک تعامل سازنده و ساختارمند میان اعضای جامعه مخاطب، آن را اگر دارای پتانسیل باشد، رشد و بلوغ می‌دهد و اگر بدون پتانسیل، بدون ارزش و نشدنی باشد، بدون تعارف ایده ناکارآمد شما را می‌کشد. این روش که از طریق حمایت‌های افراد مختلفی از یک جامعه، از طریق زیرساخت‌های اینترنتی جذب می‌شود به دلیل مزیت‌های موجود توانسته جای خود را در میان اهالی پیدا کند.

این کتاب در ۳ روز و به‌وسیلهٔ یک گروه ترجمه شد و شرکت «تأمین سرمایه بانک مسکن» حمایت مالی چاپ و انتشار آن را بر عهده گرفت.

خواندن کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشته‌های اقتصاد، مدیریت مالی، حسابداری و همچنین فعالان حوزهٔ مسکن پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات

«هرگز کوهنوردی نکرده‌ام و احتمالاً هم نخواهم کرد. اصلاً در کتم نمی‌رود که وقتی به قله رسیدم دوباره باید برگردم پایین. کلی زحمت باید کشید که به آن بالا رسید! البته وقتی با اسکی از کوه پایین می‌آیم، لذت می‌برم؛ این کار برایم منطقی است! وقتی چیزی فراتر از قله وجود ندارد، اصلاً چرا بالا برویم؟

ازنظر من، تأمین مالی جمعی مثل این می‌ماند که به قلهٔ اولین کوهستان سرمایه‌گذاری املاک (متداول) برسید. به رأس احتمال سرمایه‌گذاری فردی‌تان می‌رسید و بعد نگاهی به اطراف می‌اندازید و متوجه می‌شوید که خیلی چیزها در انتظارتان است. خودتان به‌تنهایی آن بالا می‌روید و دیگران هم همین‌طور، اما نمی‌بینید که کسی بیشتر از این به جلو گام بردارد. بعد افرادی را می‌بینید که با تجهیزات کاملاً حرفه‌ای در حال کوهنوردی هستند و نگاه‌شان می‌گوید جدی و مشتاق‌اند. سپس، به قله‌های مرتفع‌تر، به دوردست‌ها، نیم‌نگاهی می‌اندازید. اینجاست که حرفه‌ای‌ها در حال پیشروی‌اند، قبلاً در اینجا بوده‌اند و مایلند دیگران را هم به‌جایی که می‌خواهند ببرند.

مسیرها بسط یافته‌اند و به یکدیگر گره‌خورده‌اند؛ حال، همهٔ گروه با یکدیگر همکاری می‌کنند تا به قلهٔ بعدی برسند. این بازی‌ای تک‌نفره نیست (همه برای موفقیت در صعود به یکدیگر وابسته‌اند) و به افرادی که در کنارتان ایستاده‌اند وابسته‌اید. با دقت آن‌ها را انتخاب کنید.

کاملاً معتقدم که هر گروه کوچکی می‌تواند به‌صورت جمعی سرمایه‌گذاری کند. گرچه به نظرم خیلی از این گروه‌ها نمی‌توانند، آن‌طور که تصور کرده بودند، به موفقیت دست یابند. اکثر افراد صرفاً دانش، زمان یا اعتمادبه‌نفس لازم را ندارند که بتوانند با همهٔ جزئیات پژوهش، انتخاب، مذاکره، تأمین مالی، توسعه، مدیریت و نهایتاً فروش سرمایه (سرمایه‌ها) برای دستیابی به حداکثر عایدی ممکن دست‌وپنجه نرم کنند. برای آن‌هایی که می‌توانند و موفق می‌شوند، ادای احترام می‌کنم. برای آن‌هایی که موفق نمی‌شوند، اما می‌توانند به‌وضوح مزایا و قدرت سرمایه‌گذاری نسل‌بندی املاک و مستغلات را برای سرمایه‌آفرینی و کسب درآمد و داشتن زندگی فوق‌العاده یا حتی تأمین مالی سال‌های زندگی آرام ببیند، تأمین مالی جمعی می‌تواند قطعاً گزینهٔ مناسبی باشد. بخش بعدی نشان می‌دهد که چطور در مورد تأمین مالی جمعی املاک و مستغلات وارد عمل شوید»

اقتصاد دیجیتالی و رفاه اجتماعی
مهدی حق شناسی
Lightning Protection Methods of Power Transmission Lines
بهروز وحیدی
زبان تخصصی مدیریت (مقدماتی)
محسن فرهادی‌نژاد
تحلیلی بر منش امام رضا (ع)
یوسف ذوالفقاری آهنگ
خوداموز تعبیر خواب (جلد نوزدهم: حرف ع)
امیر رضاعلی
فناوری نانو در گیاهان (جلد اول)
چیتارانجان کوله
مربیگری تنیس برای نونهالان و جوانان
بابک هوشمند
حقوق کار از دیدگاه بین الملل
داریوش مقامی نیا
المختصر من دروس تمهیدیه فی الفقه الاستدلالی علی مذهب اهل البیت (ع)
باقر ایروانی
راز عمارت جفرسون
ران روی
احزاب سیاسی و گروه های مسلح در مازندران و گلستان
سیف الرضا شهابی
استراتژی پایدار در مدیریت زباله های الکترونیکی
حمید سلیمیان ریزی
داستان لی لی و نرمک
مریم صالح ابراهیمی
آدمکش ها
ضیاء الخالدی
گاندی که بود؟
دانا میچن رو
قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
محسن یادگاری
واژه نامه فشرده علوم اقتصادی
بهاره ملکی
ارتباطات جهانی
توماس ال. مک فیل
سفیران مهربانی
ضحی اثنی عشری
احساسات مشتری و ادراک کیفیت خدمات
وحید نورانی صوفلو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۳۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان