دانلود و خرید کتاب از گوساله تا تلیسه جان هولسن ترجمه حسین امیدی میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از گوساله تا تلیسه اثر جان هولسن

کتاب از گوساله تا تلیسه

معرفی کتاب از گوساله تا تلیسه

کتاب از گوساله تا تلیسه نوشتهٔ جان هولسن و بری کلین سورمینک و ترجمهٔ حسین امیدی میرزایی و عبدالله سمیعی است. انتشارات رنگینه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، یک راهنمای کاربردی برای پرورش گوساله است و آنچه شما برای پرورش مناسب گوساله به آن نیاز دارید را تشریح می‌کند؛ مراقبت، نظم و تخصص.

درباره کتاب از گوساله تا تلیسه

کتاب مصور و رنگیِ از گوساله تا تلیسه توضیح می‌دهد که پرورش گوساله تا تلیسه، مهم‌ترین سرمایه‌گذاری برای دست‌یابی به سود کافی است. اهداف موردنظر شما، تبدیل تلیسه‌ها به گاوهای قوی، پرتولید، با کم‌ترین زحمت و بالاترین بازدهٔ خوراک است. اگر به این اهداف موردنظر برسید، هزینهٔ پرورش به‌ازای هر کیلوگرم تولید شیر را کاهش داده‌اید.

کتاب از گوساله تا تلیسه بر اساس روش‌های پرورش موفقیت‌آمیز، در برنامه‌های پرورش با کم‌ترین هزینه و کنترل خطرات به شما کمک می‌کند و نیز دید شما را درمورد نحوهٔ پرورش گوساله باز می‌کند؛ زیرا روش‌های بهبود پرورش را به شما آموزش می‌دهد.

متن روان و بیان شیوای نویسندگان این کتاب، همراه با عکس‌های بسیار مفید، اطلاعات بسیار آموزنده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عبدالله سمیعی و حسین امیدی میرزایی، مترجمان کتاب حاضر، در زمان انتشار این کتاب، به‌ترتیب «(محقق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان» و «دانشجوی دکتری تغذیهٔ دام  در دانشگاه لرستان و عضو گروه تحقیق و توسعهٔ شرکت پیشگام دام‌پرور سپاهان» بوده‌اند.

خواندن کتاب از گوساله تا تلیسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ جانورشناسی (گاو و گوساله) پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب از گوساله تا تلیسه

«پرورش دامهای جوان نیاز به مراقبت بالایی دارد زیرا آنها بسیار حساس هستند. بعضی از مردم مشاهده‌نگر هستند و با رضایت کارها را بطور منظم و روزمره انجام می‌دهند. بعضی دیگر کمتر توجه میکنند. خودتان را بشناسید، کارهایتان را بطور دقیق انجام دهید و از روشهای مناسب و ثابت پیروی کنید تا مشکلات کمتری داشته باشید. سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان